پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 1282
سرمربی تیم فوتسال قم:

صبا به تیمی کاملا آماده تبدیل شده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم از آمادگی برای کسب نتیجه مطلوب در هفته نهم رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور خبر داد.
صبا به تیمی کاملا آماده تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی اظهار داشت: میزبانی یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را روز یکشنبه آینده در جدال با تیم فوتسال ارژن فارس بر عهده داریم.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه افزود: نهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز شنبه چهاردهم آبان آغاز می‌شود اما تیم فوتسال صبای قم روز یکشنبه پانزدهم آبان در قم پذیرای تیم فوتبال ارژن فارس خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه این مسابقه از ساعت ۱۶ روز یکشنبه پانزدهم آبان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، بیان داشت: برای کسب نتیجه مطلوب و شایسته در این دیدار کاملا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره به وضعیت صبا در مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ برتر امسال در حالی با شرکت ۱۴ تیم برگزار می‌شود که نمی‌توان هیچ یک از تیم‌های لیگ برتر را ضعیف دانست، بنابراین با تمام توان مقابل ارژن فارس قرار می‌گیریم.

غیاثی در ادامه عنوان داشت: هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است تا روند بسیار خوبی که در مسابقات این فصل از همان هفته نخست در پیش گرفته‌ایم، با کسب برتری مقابل تیم فوتسال ارژن فارس ادامه یابد.

وی با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: تمام تمرینات ما با نظم و برنامه‌ریزی مشخص در سالن شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار می‌شود و امید زیادی داریم که با بازگشت دو بازیکن کلیدی تیم یعنی سعید تقی‌زاده و حمید ذوالفقاری قدرت تیم بیشتر نیز شود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم همچنین آمادگی تک تک بازیکنان تیمش در رقابت‌های این فصل را فوق‌العاده بالا و سطح کیفی بازی‌ها را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: به دلیل اینکه ما از مدت‌ها قبل از شروع لیگ برتر تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرده بودیم، به ویژه اینکه با قرعه مناسب نیز برخورد کردیم، توانسته‌ایم تا این هفته نتایج بسیار خوبی بگیریم و قطعا این روند را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به آمادگی اعضای تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: نفراتی که در حال حاضر در تیم فوتسال صبای قم حضور دارند، به واسطه حضور در تمرینات منظم و با برنامه‌ زیر نظر کادر فنی، می‌توانند در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قطعا شگفتی‌ساز شوند.

غیاثی اضافه کرد: فوتسال در قم استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی دارد و قطعاً با تداوم توجه‌ و حمایت‌های هیئت به نوجوانان و جوان آینده دار این رشته، در میادین مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8zbjh8ww9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما