سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 14417
آغاز دور برگشت فوتسال جوانان کشور:

نخستین 3 امتیاز صبای قم در دیداری که حریف حاضر نشد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید صبای قم نخستین سه امتیاز خود در بازی‌های دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را کسب کرد.
نخستین 3 امتیاز صبای قم در دیداری که حریف حاضر نشد
به گزارش قم نیوز، فوتسالیست‌های امید صبا نماینده فوتسال قم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور هستند که بعد از سپری کردن دیدارهای دور رفت، اکنون در بازی‌های دور برگشت به سر می‌برند.
 
امیدهای صبای قم در دور رفت این رقابت‌ها که کمتر از دو ماه قبل به میزبانی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی فرش آرا مشهد به انجام رسید، صبا در گروه اول مقدماتی این دوره از مسابقات با شش تیم مدعی دیگر رقابتی نزدیک و دیدنی داشت.
 
آینده‌داران فوتسال قم در تلاش برای تکرار موفقیت‌های خود در ادوار گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در دور رفت این رقابت‌ها نتوانستند آنچنان که باید و شاید انتظارات را بر آورده کنند و در سه دیدار مقابل حریفان خود ناکام بودند.
 
فوتسالیست‌های صبای قم در حالی دیدارهای دور رفت را در مشهد مقدس به پایان رساندند که حریفان آن‌ها تیم‌های فوتسال لار جوان، فرش آرا مشهد، فولاد ماهان اصفهان، شهرداری رشت، ماکو جوان و میلاد شهرستان تنکابن بودند.
 
تیم فوتسال امید صبای قم در نیم فصل نخست این رقابت‌ها در سه دیدار برابر تیم‌های لار جوان، میلاد تنکابن و ماکو جوان به برتری دست یافت اما در سه بازی دیگر در جدال با تیم‌های مدعی فولاد ماهان اصفهان، فرش آرا مشهد و شهرداری رشت تن به شکست داد.
 
این نتایج تیم فوتسال امید صبای قم را در جدول رده‌بندی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در بین هفت تیم مدعی با سه پیروزی و سه باخت در مکان چهارم جدول هفت تیمی گروه نخست بازی‌های ششمین دوره فوتسال امیدهای کشور قرار داد.
 
با نتایج و اتفاقاتی که برای تیم فوتسال امید صبای قم در دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور رخ داد، این تیم روز بیست و ششم خرداد ماه راهی شهرستان تنکابن شد تا در دور برگشت به مصاف حریفان خود برود و بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.
 
صبای قم در گام نخست از دیدارهای دور برگشت قرار بود طبق برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقات به مصاف نماینده شهرستان لار استان فارس یعنی تیم لار جوان برود اما این دیدار به دلیل عدم حضور حریف در رأس زمان مقرر در زمین مسابقه به انجام نرسید و مسئولان برگزاری این بازی‌ها، نتیجه را سه بر صفر به سود امید صبای قم اعلام کردند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgut9q.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما