سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 14429
مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم:

داور قمی قاضی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از انتخاب داور قمی به عنوان قاضی یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد.
داور قمی قاضی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد
 محمد فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: داوران با استعداد و توانمندی در قم داریم که در تمام رشته‌های زیر مجموعه این هیئت فعال هستند و در سطح اول کشور مهم‌ترین مسابقات را قضاوت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: اعتماد بسیار خوبی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران قمی وجود دارد و در گذشته داوران قمی جزو بهترین‌های کشور و کم حاشیه ترین قاضیان لیگ‌های مختلف بوده اند و انشاءالله در آینده این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
 
مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: در هر سه رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و همچنین فوتبال و فوتسال بانوان داوران بسیار خوبی داریم که در حال حاضر در زمره داوران مطرح کشور قرار دارند و امسال قطعا حضور پررنگ تری در لیگ‌های کشور خواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: بعد از بازنشسته شدن حسین نجاتی داور ملی فوتبال استان قم که در سال‌های پایانی دهه 1380 رخ داد خوشبختانه جهش خوبی در داوری قمی ایجاد شده و هم اکنون علی صفایی یکی از داوران بسیار خوب و شایسته قم در جمع داوران لیگ برتری قرار دارد.
 
فرجی داوران جوان نسل جدید فوتبال استان قم را از داوران آینده‌دار فوتبال کشور دانست و در ادامه بیان داشت: نسل جدید داوران فوتبال قم دارای تحصیلات عالیه در مقاطع دکترا، فوق لیسانس و لیسانس هستند و یقین دارم به زودی نام آنها را در تیم داوری بازی‌های مهم و سرنوشت ساز فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور خواهیم شنید.
 
وی در ادامه به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های متنوع در موضوع آموزش برای ارتقاء دانش داوران فوتبال و فوتسال قم اشاره کرد و عنوان داشت: هم اکنون نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های برتر و دسته اول کشور، فوتسال لیگ برتر و دسته اول کشور و همچنین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی داوران قمی در تمرینات جدی آماده سازی به سر می‌برند.
 
فرجی در ادامه از اعزام داور قمی به منظور قضاوت در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و یادآور شد: حسین کریمی از داوران خوب استان به عنوان داور دوم در تیم داوری بازی حساس تیم‌های فوتبال گلساپوش یزد و جهان نژادیان آبادان حضور دارد.
 
مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: این دیدار در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از هفته سوم در شهر یزد برگزار شد و حسین کریمی به همراه ابراهیم اکبرپور، حسین ریبجادی، علی شهریارپناه و با نظارت ابوالفضل علیزاده تیم داوری این بازی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjhxev.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما