جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 12821
جهان‌بيني:

سال 91 براي ورزش قم با موفقیت همراه بود

قم نيوز : قم نیوز: مدير کل ورزش و جوانان استان قم گفت: سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني را براي ورزش قم با موفقیت های خوبی در بخش های عمرانی، قهرمانی و همگانی همراه بود.
سال 91 براي ورزش قم با موفقیت همراه بود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بيني تصریح کرد: در ماه پایانی سال ارزيابي دقیقی از عملکرد ورزش قم در سال ۱۳۹۱ صورت گرفت و این ارزیابی ها با توجه به شرایطی که امسال داشتیم نشان از رشد و پیشرفت ورزش قم در ابعاد مختلف می دهد.

از نظر بودجه و اعتبارات در محدوديت بوديم

وی با بیان اینکه البته با برخی از محدودیت ها نیز مواجه بودیم در ادامه به ارائه توضيحاتي در خصوص ارزيابي عملکرد اداره کل در یک سال اخیر پرداخت و بیان داشت: با اينکه امسال از نظر بودجه و اعتبارات در محدوديت بوديم اما خوشبختانه سال موفقي را سپري کرديم.

جهان بيني اضافه کرد: همت و تلاش کارکنان خدوم اين اداره کل و همکاري روسا و نايب رئيسان هيئت‌هاي ورزشي و تمامي عوامل دخيل در تيم‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي موجب شده است تا قم در ورزش گام‌هاي رو به پيشرفتي بردارد.

کسب بیش از ۵۰ مدال از میادین برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
وي ياد آور شد: موفقيت ۳۴ ورزشکار قمي در کسب بيش از ۵۰ مدال از مسابقات برون مرزي سال ۱۳۹۱ و توفيق ورزشکاران قمي در به دست آوردن بيش از ۳۰۰ مدال از رقابت‌هاي ليگ و قهرماني کشور در رده‌هاي سني مختلف نشان از دستاوردهاي بزرگ در عرصه قهرماني است.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم تاکيد کرد: در بخش همگاني نيز گام‌هاي خوبي در توسعه امکانات و فضاهاي مناسب براي جذب بيش از پيش مردم به محيط سالم و پاک ورزش برداشته شد، ضمن اينکه افزايش آمار جمعيت ورزشکاران سازمان يافته نشان مي‌دهد که اقبال مردم به ورزش بيشتر از گذشته شده است.

هر ساله قدم در مسير رشد و توسعه برداشته‌ايم
وي عنوان داشت: ما هر ساله قدم در مسير رشد و توسعه برداشته‌ايم، در بخش عمراني در تمام اين سال‌ها توانسته‌ايم فضاهاي جديدي را به سرانه ورزش قم اضافه کنيم، ضمن اينکه حضور ورزشکاران رشته‌هاي مختلف ما در تيم‌هاي ملي نيز رو به افزايش بوده است.

جهان‌بيني ياد آور شد: حمايت‌هاي وزارت ورزش و جوانان، مسئول استان و نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در پيشرفت ورزش قم بسيار مهم و تاثير گذار بوده و اميدوارم با تداوم اين حمايت‌ها قم در ميادين مهم و تاثير گذار ورزش همواره حضور پررنگي داشته باشد.

وی با تقدیر از قهرمانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان ابراز کرد: در پايان آخرين جلسه شوراي عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال جاری کارکنان نمونه اين اداره کل بر اساس ارزشيابي عملکرد سالانه با اهداي لوح و جايزه نقدي مورد تجليل و قدرداني قرار گرفتند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdfj0f.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما