چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 12588
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

قهرمانان و نام‌آوران ورزش قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش قم خبر داد.
قهرمانان و نام‌آوران ورزش قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز،عباس جهان‌بینی تصریح کرد ،در سال جاری که به روزهای پایانی آن نزدیک می‌شویم ورزشکاران سرافراز استان قم توانستند در میادین مهم داخلی و خارجی افتخارات ارزنده‌ای برای ورزش قم کسب کنند.

وی ابراز داشت: ورزش قم در بخش قهرمانی در بیش از ۴۴ هیئت ورزشی و همچنین بیش از ۵۰ رشته ورزشی فعال است و خوشبختانه با تلاش و اهتمام بسیار قابل توجهی که روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی دارند و کوششی که مدیران باشگاه‌ها انجام می‌دهند، قهرمانان ارزنده قم افتخارات قابل توجهی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در این بین حضور بسیار خوب و قابل توجه بانوان ورزشکار در میادین ورزشی داخلی و برون مرزی حائز اهمیت است، بانوان ارزنده‌ای که توانسته اند در چندین رشته ورزشی کسب افتخار کنند.

این مسئول اضافه کرد: این موجب عزت و سربلندی مردم و مسئولان استان قم است که جوانان توانمند و مستعد این استان در رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند در عرصه بین المللی درخشیده و نام و اعتبار قم را بیش از گذشته بلند آوازه کنند.

جهان‌بینی با بیان اینکه قم در سال جاری یک نماینده در پارالمپیک لندن و بیش از ۳۰ ورزشکار در مساقات بین المللی، آسیایی و جهانی داشته است ابراز داشت: اکنون تجلیل و قدردانی از ماه‌ها و شاید هم سال‌ها تلاش ارزنده افتخارآفرینان ورزش قم را وظیفه خود می‌دانیم و در آیینی که قرار است امشب با حضور مسئولان استانی و کشوری در قم برگزار شود، از این عزیزان قدردانی شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار ورزش دوست قم در تشویق قهرمانان و حمایت از رشد و پیشرفت ورزش قم در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: این مراسم باشکوه قطعا موجب افزایش انگیزه قهرمانان نامدار ورزش قم برای تلاش به منظور کسب افتخار بیشتر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: جشن تجلیل از قهرمانان ورزش قم در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی و همچنین پارالمپیک سال جاری با حضور کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و سایر مسئولان استانی از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه در تالار همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در خیابان معلم قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdjk0f.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما