دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : 12879
منبع : قم نیوز
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم عنوان کرد

روند مطلوب ارائه خدمت به زائران

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم روند خدمت‌رسانی به زائران در بخش‌های مختلف قم به ویژه مراکز زیرپوشش شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد.
روند مطلوب ارائه خدمت به زائران
به گزارش قم نیوز، محسن محرری، معاون امور زائران استانداری قم و اسماعیل زارعی‌کوشا، فرماندار قم با حضور در سازمان پایانه‌های شهرداری قم از نحوه ارائه خدمات این سازمان بازدید کردند.

معاون امور زائران استانداری قم اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران موضوع بسیار مهمی است که از اجر معنوی بسیاری برخوردار است.

محسن محرری ادامه داد: باید همگان تلاش کنیم تا بهترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه دهیم تا بتوانیم خادمان خوبی برای کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری گفت: شهرداری قم امسال فعالیت چشمگیری داشته است که باید از عوامل شهرداری قدردانی کرد؛ سازمان پایانه‌ها نیز با ارائه خدمات مطلوب تلاش‌های مستمری داشته است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، فرماندار قم نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های شهرداری گفت: خدمت‌رسانی به زائران امری مهم است که شهرداری با تمام توان در این راستا تلاش می‌کند و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود که مسافران و زائران هم از این خدمات‌رسانی رضایت دارند.

جواد عزتی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نیز در این دیدار گفت: پایانه مسافربری شهرداری به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مسافران پرداخته و با تمام توان در خدمت زائران کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgy79q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما