شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : 13840
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم:

رضایت مردم از خدمات شهرداری در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم از رضایت قابل توجه زائران از خدمات ارائه شده توسط شهرداری در ایام نوروز بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده خبر داد.
رضایت مردم از خدمات شهرداری در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در مراسم تجلیل از خادمین نوروزی مدیریت شهری قم که در شورای اسلامی شهر قم برگزار شد گفت: نقش مدیریت شهری همیشه نقش محوری بوده و در نوروز ۹۲ هم این نقش اساسی را حفظ کرد.

وی بیان داشت: از ۱۱ کمیته ستاد تسهیلات زائران در حدود هفت کمیته، شهرداری نقش اساسی داشت و این مسئله نشان دهنده نقش اثرگذار شهرداری است.

معاون امور زائران استانداری قم تصریح کرد: به پیشرفت‌هایی که در ایام نوروز در روند خدمت‌رسانی به زائران صورت گرفت همه واقف هستند و در این خصوص باید از خدمات گسترده شهرداری قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم به نظرسنجی‌های صورت گرفته اشاره کرد و عنوان داشت: دو نوع نظرسنجی از مدیران و زائران در ایام نوروز صورت گرفت که در نظرسنجی مدیران ۷۰ درصد در حوزه اطلاع رسانی رضایت حاصل شد.

وی افزود: در زمینه تابلوهای راهنما ۷۱ درصد، سرویس‌های بهداشتی ۵۰ درصد، مکان‌های اقامه نماز ۵۱ درصد، تهیه نان ۳۲ درصد، اسکان و بوستان‌ها ۶۱ درصد، خدمات فرهنگی ۱۵ درصد، ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری ۴۴ درصد، پاکیزگی و آراستگی شهر ۸۰ درصد و بهبود ترافیک ۶۰ درصد رضایت مردم حاصل شده است.

محرری افزود: همچنین در نظرسنجی صورت گرفته از زائران هم ۶۰ درصد زائران از خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت کامل داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم عنوان داشت: امسال هر کاری را به مسئولان شهرداری ارائه کردیم بی‌دریغ انجام شد و باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

محرری افزود: یکی از مسائل مهم که باید برای زائران در نظر گرفته شود، احداث محل‌هایی برای اسکان موقت و استراحتگاه‌های موقت و احداث کمپینگ‌ها در شمال و جنوب بلوار زائر است که امیدواریم هر چه سریعتر ایجاد شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxcdy.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما