يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 12877
منبع : قم نیوز
معاون امور زائران استانداری قم:

ورود مسافران نوروزی به قم از مرز 5 میلیون نفر گذشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زائران استانداری قم از ورود بالغ بر 5 میلیون نفر مسافر نوروزی به استان قم در مدت زمان سپری شده از تعطیلات نوروز خبر داد.
ورود مسافران نوروزی به قم از مرز 5 میلیون نفر گذشت
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در بازدید از مرکز مانیتورینگ اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از ورود ۵ میلیون و ۳۷۲ هزار مسافر به استان قم تا ساعت ۲۴ شب گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر نوروزی، سه میلیون و ۹۳۵ هزار نفر به شهر قم وارد شده‌اند.

وی همچنین از اسکان ۴۲۰ هزار نفر از مسافران نوروزی در شهر قم خبر داد و عنوان کرد: این تعداد مسافر در بوستان‌ها، پارک‌ها، مدارس، هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شده‌اند.

معاون امور زائران استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش حوادث جاده‌ای نسبت به سال قبل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال امنیت راه‌های استان با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها به خوبی فراهم شده و سفر ایمنی را برای هموطنان عزیزمان رقم زده است.

وی، ترافیک در ورودی‌های استان و هسته مرکزی شهر را روان اعلام کرد و یادآور شد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های مسئول در هسته مرکزی شهر راه‌بندان نداشتیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcefv8z.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما