دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 12902
منبع : قم نیوز
نماینده مردم قم در مجلس:

انسجام خوب دستگاه‌های استان در ارائه خدمات به مسافران

قم نيوز : قم نیوز: احمد امیرآبادی با اشاره به بازدیدهای خود از نحوه خدمات رسانی به زائرین در شهر گفت: به نظر می‌رسد امسال برنامه ریزی منسجم‌تر و منظم‌تری در ارائه خدمات به زائرین انجام شده و انسجام خوبی بین همه دستگاه‌های استان ایجاد شده است.
انسجام خوب دستگاه‌های استان در ارائه خدمات به مسافران
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در بازدید از ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به بازدیدهای خود از نحوه خدمات رسانی به زائرین در شهر گفت: به نظر می‌رسد امسال برنامه ریزی منسجم‌تر و منظم‌تری در ارائه خدمات به زائرین انجام شده و انسجام خوبی بین همه دستگاه‌های استان ایجاد شده است.

وی ایجاد معاونت زائرین در مجموعه استانداری را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: این امر از اقدامات قابل تقدیر است که ما در تعطیلات نوروزی قم تاثیرات آن را شاهد هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در عین حال زیرساخت‌های زیارتی قم را ضعیف دانست و اظهار کرد: امسال در بودجه ۷۸ پیشنهاد ارائه کردم که تقریبا ۳۴ پیشنهاد برای شهر قم است و بخش زیادی از این پیشنهادها مربوط به زیرساخت‌های زیارتی است.

وی بر استفاده از توان کشوری برای ارائه خدمات به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات این بود که برای جشن‌های نیمه شعبان قم ردیف خاصی اختصاص داده شود.

امیرآبادی افزود: در ایام نیمه شعبان بیش از دو میلیون نفر از عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر به قم سفر می‌کنند که این زائرین نیاز به اسکان، خدمات و پارکینگ دارند که باید در این زمینه از ظرفیت‌های ملی بهره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه در ارائه خدمات به زائرین در قم ملی باشد، یادآور شد: قم محور مواصلاتی چندین استان است و هر کس از شمال به جنوب و از شرق به غرب کشور سفر می‌کند ساعاتی را برای زیارت در شهر قم توقف می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های زیارتی شهر قم را در حد بالا و در خور شأن زائرین حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران افزایش دهیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxn0f.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما