جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 13006
منبع : قم نیوز
استاندار قم:

دستگاه‌های فعال در خدمت‌رسانی به زائرین تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تجلیل دستگاه‌های فعال در امر خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی پس از پایان تعطیلات خبر داد.
دستگاه‌های فعال در خدمت‌رسانی به زائرین تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه دستگاه‌های خدمات رسان به مسافرین نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تشکیل معاونت زائرین و فعالیت گسترده این مجموعه شاهد بهبود خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی بوده‌ایم.

وی به روند ورود زائرین و مسافرین نوروزی به استان اشاره کرد و افزود: امسال با وجود افزایش میزان سفرها به قم و همچنین اقامت زوار، با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف، تاکنون خللی در روند میزبانی از زائرین رخ نداده است.

استاندار قم زیباسازی و پاکیزگی معابر شهری، تجمیع خدمات دستگاه‌های مختلف، ساماندهی بوستان‌ها برای اسکان زائرین و استقرار ایستگاه‌های راهنمای زائرین در مبادی ورودی را از جمله خدمات ویژه و مهم دستگاه‌های مختلف در نوروز ۹۲ عنوان کرد و گفت: روند خدمات رسانی مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان تاکنون شایسته تقدیر بوده و امیدواریم این خدمات رضایت زوار کریمه اهل بیت سلام الله علیها را جلب کرده باشد.

وی افزایش سطح خدمات در استان با بسیج امکانات ادارات و دستگاه‌های دولتی برای میزبانی شایسته از زائرین را یادآور شد و افزود: در بازدیدهایی که تاکنون صورت گرفته فعالیت‌های فرهنگی نیز منسجم‌تر و اثربخش‌تر بوده است.

پیریایی با تاکید بر ارزیابی ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان به زائرین و مسافرین نوروزی تصریح کرد: در پایان تعطیلات نوروزی از روند خدمات رسانی به زائرین ارزیابی شده و دستگاه‌های نمونه در روند میزبانی از مسافرین نوروزی تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmyev.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما