پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 12977
منبع : قم نیوز
آيت الله سعيدي:

خدمت در قم آزمونی برای مدیران شهری است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: خدمت در شهر قم علاوه بر اینکه نوعی رزق الهی محسوب می‌شود، امتحانی بزرگ هم به شمار می‌رود.
خدمت در قم آزمونی برای مدیران شهری است
به گزارش قم نیوز، آيت الله سید محمد سعیدی در دیدار با شهردار قم با بیان اینکه امسال نوروزی توأم با آرامش در قم حاکم بود اظهار کرد: امسال از معدود سال‌هایی است که آغاز و پایان آن منتسب به حضرت زهرا(س) است و امیدواریم همین امر سبب برکت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و شهر قم شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز بر اساس اشرافی که بر مسائل و نیازهای کشور و جهان دارند امسال را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامیده‌اند و به همین دلیل مدیران و مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید برای تحقق منویات ایشان تلاش کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت به شهروندان و زائران قم جایگاه بسیار والایی است خاطرنشان کرد: امروز که این نعمت در اختیار مدیران شهرداری قم قرار گرفته و آنها مسئولان شهر آل الله هستند باید بدانند هر قدمی که در این مسیر بر می‌دارند دارای اجر و ثواب خواهد بود.

وی ادامه داد: به یقین تمام اقداماتی که توسط خدمت گذاران شهر قم انجام می‌شود مورد عنایت حضرت فاطمه معصومه(س) قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه نوعی رزق الهی محسوب می‌شود، امتحانی بزرگ هم به شمار می‌رود.

سعیدی ضمن تشکر از اقدامات مسئولان قبلی شهر قم بیان داشت: هر کس مسئول است کاری که به او سپرده شده را به طور کامل و صحیح انجام دهد زیرا فعالیت‌ها زیر نظر مردم است و آنها با رفتار خود نمره مسئولان را یادآوری می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر بهره مندی از فضای معنوی قم برای خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) عنوان داشت: خدمت در قم باقی الصالحات است و کسانی که این جایگاه را می‌یابند به یقین دارای شایستگی‌هایی هستند که نتیجه تربیت صحیح آنهاست.


انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfe1dy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما