دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 12920
منبع : قم نیوز
همزمان با تعطیلات سال نو صورت گرفت؛

بازدید شهردار قم از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم همزمان با تعطیلات سال نو با حضور در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری و ستاد دائمی تسهیلات استان قم از اقدامات صورت گرفته و بخش‌های مختلف این مراکز بازدید کرد.
بازدید شهردار قم از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری همزمان با تعطیلات سال نو به همراه معاونان خود از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم و نیز ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم بازدید كرد.

دلبری در این برنامه بازدید ابتدا با حضور در ایستگاه ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم واقع در عوارضی قم – تهران با عوامل حاضر در این ستاد دیدار کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته از ابتدای شروع طرح‌های نوروزی شهرداری قرار گرفت؛ وی علاوه بر این با حضور در ایستگاه جمعیت هلال احمر استان قم که در همین مکان مستقر بود با نیروهای این جمعیت هم به گفت‌و‌گو نشست و از فعالیت‌های نوروزی آنها مطلع شد.

شهردار قم در ادامه با حضور در ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم در میدان روح‌الله از این مکان هم بازدید کرد؛ در این بازدید محسن محرری معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم توضیحاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط نهادها و کمیته‌های مختلف عضو این ستاد ارائه کرد و از خدمات شهرداری در ارائه امکانات مناسب در بوستان‌ها و اقامت‌گاه‌های موقت تقدیر کرد.

دلبری در پایان این بازدید به ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی شهرداری هم رفت و با پرسنل شهرداری در این مکان هم دیدار و گفت‌و‌گو کرد و از نزدیک روند خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران نوروزی را مورد ارزیابی قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdzn0f.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما