پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 1298
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را ناامید کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: فتح لانه جاسوسی آمریکا موجب رسوا شدن مهره‌های غرب و به ویژه استکبار جهانی در منطقه و قطع امید آمریکا از ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی شد.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را ناامید کرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام جواد نوروزی امروز اظهار داشت: ۱۳ آبان در حقیقت یادآور انقلاب دوم در ایران اسلامی است که در سال جاری در مقایسه با سال‌های قبل دارای وی‍ژگی‌های خاصی است.

وی ادامه داد: از طرفی در ماه‌های اخیر شاهد تحولات مهمی در جهان غرب و به خصوص آمریکا بودیم که می‌توان گفت به این شکل و کیفیت کم سابقه است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) اظهار کرد: این اعتراضاتی که در حال حاضر در آمریکا شکل گرفته نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی را دچار چالش‌های اساسی کرده است.

وی افزود: در گذشته این اعتراضات صنفی بود و یک موضوع خاص را تعقیب می‌کرد اما اعتراضاتی که امروز در آمریکا شکل گرفته، بسیار عمیق و وسیع است.

نوروزی خاطرنشان کرد: مسئله بیداری اسلامی نیز موج عمیقی علیه سلطه آمریکا در جهان اسلام به وجود آورده است که رنگ و بوی خاصی به ۱۳ آبان امسال بخشیده است.

وی گفت: مردم خاورمیانه از نفوذ غرب در کشورهایشان ناراضی هستند و همین امر یکی از انگیزه‌های مهم در شکل گیری جنبش‌های آزادی خواه در منطقه بوده است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: بی‌تردید تحولات جاری در کشور ما در ۱۳ آبان می‌تواند حمایت معنوی بزرگی باشد از تمام کسانی که امروز با دست خالی در مقابل استکبار جهانی و زورگویی‌های دولت آمریکا ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: استکبار ستیزی که ملت ایران در ۱۳ آبان از ابتدای انقلاب پیش گرفته است؛ امسال با شکل‌گیری و به ثمر نشستن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، به یک موج منطقه‌ای تبدیل شده است.

نوروزی افزود: این موج که بسیار وسیع و ریشه‌دار است، حتی می‌تواند روی کشورهای غربی هم تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به سالروز تسخیر سفارت آمریکا در ایران ادامه داد: فتح لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ یک انقلاب دوم بود که موجب رسوا شدن مهره‌های غرب و مخصوصا استکبار جهانی در منطقه و قطع امید آمریکا از ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی شد.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: این حرکت که در ایران رخ داد موجب الگو گرفتن کشورهای دیگر اسلامی شد، همانطور که در مصر شاهد بودیم پس از سقوط مبارک سفارتخانه اسرائیل در این کشور به تسخیر انقلابیون در آمد و در دیگر کشورهای اسلامی نیز حرکت‌های مشابهی صورت گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.9b8urhb5wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما