يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 4590
عضو مجمع دارالتقریب مصر گفت:

وحدت، بهترین پاسخ امت اسلامی به تهدیدات

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع دالتقریب مصر با اشاره به اینکه ایران، مصر و ترکیه با وحدت اسرائیل را بدون جنگ شکست می‌دهند، گفت: بهترین پاسخ امت اسلامی به تهدیدها و توطئه‌های استکبار همین وحدت مسلمانان و یکپارچگی آنان است.
وحدت، بهترین پاسخ امت اسلامی به تهدیدات
به گزارش قم نیوز، توفیق علی وهبه پیش از ظهر امروز در همایش فجر بیداری در دانشکده صدا و سیمای قم اظهار داشت: بیداری اسلامی در واقع به پاخاستن امت واحده اسلامی در برابر ظلم و جور است.

وی ادامه داد: غرب در طی سال‌ها تلاش کرده با از هم گسیختن امت اسلامی اهداف خود را در این امت به ثمر برساند.

عضو مجمع دارالتقریب مصر با بیان اینکه این قرن، زمان بیداری امت اسلام است، افزود: متفکران بزرگ اسلامی مانند امام خمینی (ره) و شیخ محمد عبدو، نجات مسلمانان را در وحدت میان امت اسلامی می‌دانستند و همواره این موضوع را مورد تاکید قرار می‌دادند.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) با بیان شعار نه شرقی و نه غربی افق جدیدی را پیش‌روی امت اسلامی گشود و مقدمه ایجاد جهانی بدون استکبار و بدون سلطه‌گری آمریکا را فراهم کرد.

وهبه اضافه کرد: بهترین پاسخ امت اسلامی به تهدیدها و توطئه‌های استکبار همین وحدت مسلمانان و یکپارچگی آنان است.

وی افزود: وحدت مسلمانان تنها به وحدت در سخن و شعار محدود نمی‌شود، بلکه برای پیروزی بر دنیای باطل باید در عمل با یکدیگر وحدت داشته باشیم.

عضو مجمع دارالتقریب مصر در پایان خاطرنشان کرد: اگر سه قدرت مهم جهان اسلام، یعنی ایران، مصر و ترکیه با یکدیگر متحد شوند، نیرویی به دست می‌آورند که می‌توانند اسرائیل را بدون جنگ شکست دهند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.hexfuqeiysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما