يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 49155
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی:

عدم سازش با استکبار دغدغه همیشگی امام(ره) بود

قم نيوز : قم نيوز: عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: دغدغه‌ امام خمینی(ره) این بود که مبادا انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد که ارزش‌های نظام را با سازش با تبهکاران و استکبار جهانی معامله کنند.
عدم سازش با استکبار دغدغه همیشگی امام(ره) بود
عدم سازش با استکبار دغدغه همیشگی امام(ره) بود
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز، ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) اظهار کرد: آخرین دغدغه‌های امام خمینی(ره) در اواخر عمر این بود که مبادا انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد که ارزش‌های نظام را با سازش با تبهکاران و استکبار جهانی معامله کنند.

وی ادامه داد: از دیگر دغدغه‌های امام خمینی(ره) در اواخر عمر این بود که مبادا اختلافی در جامعه ایجاد شود که موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند «حفظ نظام اسلامی از مهم‌ترین واجبات است».

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی را آنچنان مهم دانسته است که در این باره فرموده است حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام معصوم نیز واجب‌تر است، علت این مسئله این است که امام زمان(ع) و سایر ائمه معصومین(ع) جان خود را فدای اسلام می‌کنند، همانند اباعبدلله‌الحسین(ع) که تمام هستی خود را فدای اسلام کرد.

وی اضافه کرد: برای محقق‌سازی توصیه دوم امام خمینی(ره) که فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد هم وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان و هم سخنان و رهنمودهای جانشین برحق ایشان راهنما است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اذعان کرد: جوانان باید دقت کنند که در زمین دشمن بازی نکنند، دشمنان گاهی با ظاهر زیبا و گاهی با شعارهای جذاب آنان را به سمت خود می‌کشانند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: جوانان باید با حفظ روحیه انقلابی، بصیرت، عدم سازشکاری با دشمنان نظام و مقابله با سلطه‌گران در راه حفظ و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی با اشار به روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) بیان کرد: امام خمینی(ره) مرگ بر آمریکا را شعاری محوری می‌دانست، جوانان توجه داشته باشند که ولی امر مسلمین است که مسیر و وظیفه ما را در نظام مشخص می‌کند.

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اضافه کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران امتی دارد که پرچم بیداری اسلامی در جهان به دوش این امت است، مردم باید نهایت تلاش خود را داشته باشند که با حفظ اتحاد و توجه به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این راه که لازمه‌اش همت بلند و حفظ بصیرت است صحیح گام بردارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0o.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما