پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 12990
در هفتمین روز سال 1392 صورت گرفت:

دیدار شهردار قم با امام جمعه و نماینده قم در مجلس

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در هفتمین روز سال نو با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم و نیز نماینده قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار شهردار قم محمددلبری با امام جمعه قم،نوروز92
دیدار شهردار قم محمددلبری با امام جمعه قم،نوروز92
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار قم و جمعی از معاونان وی در هفتمین روز تعطیلات سال نو با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن زیارت و اقامه فریضه ظهر و عصر با آيت الله سعیدی تولیت حرم مطهر و امام جمعه قم دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار دلبری ابتدا گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد استقبال از نوروز شهرداری قم ارائه کرد و در ادامه با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: این ستاد شامل ۱۰ کمیته تخصصی است و بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل شهرداری قم در ایام نوروز به حال آماده باش کامل هستند.

امام جمعه قم هم در این دیدار با بیان اینکه امسال شاهد نوروزی آرام در قم بودیم اظهار کرد: به یقین تمام اقداماتی که توسط خدمت گزاران شهر قم انجام می‌شود مورد عنایت حضرت فاطمه معصومه(س) قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه نوعی رزق الهی محسوب می‌شود، امتحانی بزرگ هم به شمار می‌رود.

دلبری در ادامه به دفتر حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفت.

وی در این دیدار با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۸۴ درصد بودجه شهرداری قم در سال جاری به امور عمرانی اختصاص دارد و به نوعی حماسه اقتصادی را که موجب رضایت مندی مردمی و به بالطبع تحقق اين حماسه مي‌شود را به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمين آشتیانی هم با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» و فلسفه این امر گفت: به یقین باید اقداماتی عظیم صورت گیرند تا نام حماسه بر آن صدق کند و عقب ماندگی‌ها جبران شوند.

وی با تاکید بر نقش گسترده شهرداری‌ها برای زمینه سازی رضایت مندی عمومی بیان داشت: زمانی که مردم از اوضاع شهر و کشور رضایت داشته باشند حضور حداکثری آنها در انتخابات و سایر عرصه‌های انقلاب تحقق می‌یابند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcawon6.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما