پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 12993
منبع : سایت شهرداری قم
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

زیباسازی محیط شهری در قم کاملا مشهود است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس گفت: سلیقه خوب مدیریت شهری قم برای زیباسازی و نظافت عمومی کاملا مشهود است.
دیدار شهردارقم با نماینده قم درمجلس ، نوروز92
دیدار شهردارقم با نماینده قم درمجلس ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در دیدار با شهردار قم و معاونان وی اظهار کرد: عشق به اهل بیت(ع) و ولایت در مجموعه مدیریت شهری قم دیده می‌شود و همین امر سبب هماهنگی و همدلی بیشتر میان همه نهادها و دستگاه‌ها شده است.

وی افزود: اقدامات ظریفی هم در سطح شهر صورت گرفته و پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی به خصوص در هسته مرکزی شهر مشغول فعالیت هستند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه فضای سبز در قم عنوان داشت: معمولا مسافران و زائران هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر را ملاک ارزیابی‌های خود قرار می‌دهند و کارهای عمرانی و زیباسازی در این قسمت‌ها در سال‌های اخیر محسوس است.

وی ادامه داد: حل مشکل آب شرب قم با عنایت دولت و مجلس و تلاش مدیران ملی و استانی از جمله اقدامات عظیمی بوده است که در سال‌های اخیر صورت گرفت و موجب آسايش مسافران و زائران شده است.

آشتیانی تصریح کرد: سلیقه خوب مدیریت شهری قم برای زیباسازی و نظافت عمومی کاملا مشهود است ضمن اینکه در نوروز امسال تسهیل در عبور و مرور و روانی ترافیک هم جزو ویژگی‌های سال ۹۲ محسوب می‌شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ فضای معنوی قم به ویژه در ایام نوروز افزود: کنترل این مسئله به خصوص با تاکیدات مراجع تقلید باید در سراسر قم به ویژه در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گیرد و نیروی انتظامی هم با همکاری سایر نهادهای ذیربط اعلام آمادگی کرده است تا قم به عنوان شهر نمونه فرهنگی باقی بماند.

وی اضافه کرد: در دهه اخیر شاهد رشد صنایع در قم بوده‌ایم و هرچند این امر نگرانی‌هایی را در خصوص فرهنگ به وجود آورده بود اما با کنترل‌های خوبی که صورت گرفت اتفاق ناگواری رخ نداد.

آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان به ملت ایران در سال گذشته بیان داشت: با این وجود مسئولان ملی و استانی توانستند پروژه‌های عمرانی را در قم با جدیت پیش ببرند و به صورت ویژه به کنترل اوضاع بپردازند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامگذاری سال ۹۲ به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» دارای فلسفه خاصی است گفت: به یقین باید اقداماتی عظیم صورت گیرد تا نام حماسه بر آن صدق کند و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی ابراز کرد: از نظر سیاسی هم دشمنان در سال جاری به دنبال به چالش کشیدن نظام اسلامی هستند بنابراین تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی را محقق خواهد کرد زیرا حضور جدی و حداکثری موجب یأس دشمنان شده و آنها را عقب می راند.

آشتیانی با تاکید بر نقش گسترده شهرداری‌ها برای زمینه سازی رضایت مندی عمومی بیان داشت: زمانی که مردم از اوضاع شهر و کشور رضایت داشته باشند حضور حداکثری آنها در انتخابات و سایر عرصه‌های انقلاب تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdsn0f.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما