جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 13000
منبع : قم نیوز
مدیر عامل جمعيت هلال احمر قم خبر داد

فعالیت هزارو 100 نفر در قالب 56 تیم عملیاتی در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعيت هلال احمر قم با اشاره به اینکه تا پایان روز هفتم فروردین 26 عملیات انجام شده است، اظهار کرد: 56 تیم عملیاتی تاکنون در این ایام فعال بوده است.
فعالیت هزارو 100 نفر در قالب 56 تیم عملیاتی در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، علیرضا ظهیری با اشاره به اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز هفتم فروردین با جدیت انجام شده است، اظهار کرد: هلال احمر استان در این ایام ۲۶ عملیات انجام داده است.

وي با تاکید بر اینکه ۱۵۸ مورد امداد رسانی در مدت ياد شده انجام شده است اضافه کرد: بیش از ۱۱۰۰ نفر از مصدومان به طور سرپایی درمان شده‌اند.

ظهیری با اشاره به اینکه تعداد کل نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲۹۰ نفر بوده است، تصریح کرد: ۵۶ تیم عملیاتی تاکنون در این ایام فعالیت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ۲۸۱ نفر زيرپوشش طرح اسکان اضطراری قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین ۵ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

مدیر عامل جمعيت هلال احمر قم با اشاره به اینکه در قالب طرح ملی راهنمایی مسافران نورورزی بیش از ۴۵۱ هزار نفر به اکیپ‌های هلال احمر مراجعه داشته‌اند، تصریح کرد: همچنین بیش از ۴۱۸ هزار بروشور و اقلام فرهنگی میان مسافران و زائران توزیع شده است.

ظهیری با تاکید بر اینکه بیش از ۳۱۷ هزار نقشه استان توزیع شده است اظهار کرد: بیش از ۳۵۰۰ نفر به فضای دوست‌دار کودک مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰نفر به ایستگاه سلامت خودرو مراجعه کرده‌اند تصریح کرد: بیش از ۶۱۰۰ نفر از زائران به تیم‌های سیار دوچرخه سوار و موتورسوار مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdzz0f.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما