شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 13021
دبير كميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات زائرين خبر داد:

توزيع بيش از 10 تن كيسه زباله در بين مسافرين نوروزي

قم نيوز : قم نیوز: دبير كميته خدمات شهري و رفاه عمومي ستاد تسهيلات زائرين از توزيع بيش از 10تن كيسه زباله مخصوص در بين زائرين و مسافرين نوروزي خبر داد.
مهدی اصفهانیان معاون خدمات شهری قم، نوروز92
مهدی اصفهانیان معاون خدمات شهری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به وضعيت نظافت و زيبايي شهري در ايام نوروز اظهار داشت: خوشبختانه امسال با آماده باش نيروهاي خدمات شهري و استفاده از ظرفيت‌هاي شهرداري، شهر قم جلوه و سيماي بسيار پاكيزه‌اي براي ميزباني از زوار كريمه اهل بيت سلام الله عليها گرفته است.

وي با اشاره به جمع آوري بيش از ۷۰۰ تن زباله به صورت روزانه از سطح شهر گفت: با توجه به حضور خيل عظيم زوار و مسافرين نوروزي در ايام ابتدايي سال در شهر قم، با افزايش ۳۵ درصدي توليد زباله در شهر مواجه بوده‌ايم.

معاون خدمات شهري شهرداري قم از آماده باش بيش از ۳ هزار نفر از نيروهاي شهرداري در ايام نوروز خبر داد و گفت: نيروهاي خدمات شهري در مناطق ۸ گانه شهر قم در معابر پرتردد، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران و همچنين بوستان‌هاي محل اسكان زوار حضوري فعال و شبانه روزي دارند تا زيبايي و پاكيزگي شهر نوروزي حفظ شود.

وي در ادامه سخنان خود از توزيع بيش از ۱۰ تن كيسه زباله در بين مسافرين و زائرين خبر داد و افزود: تا پايان ايام نوروزي به منظور جلب مشاركت مردمي و بهبود فضا و سيماي شهري طور مستمر كيسه‌هاي زباله خودرو و مخصوص خانوارها در محل‌هاي اسكان بوستان‌ها و ستاد اسكان فرهنگيان توزيع مي‌شود.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcgqz9q.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما