شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 13025
شهردار منطقه 3 قم خبر داد:

نصب روزانه بيش از 2200 چادر مسافرتي در بوستان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 3 قم از نصب روزانه حدود 2 هزار و 220 چادر مسافرتي در بوستان‌هاي اين منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزايش اقامت زائران و نيز رفاه حال مسافران دو بوستان تلاش و امام علي(ع) در نوروز امسال به بهره‌برداري رسيد.
مهندس ترکمن شهردار منطقه 3 قم، نوروز92
مهندس ترکمن شهردار منطقه 3 قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، احمد تركمن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ايام نوروز ۹۲ اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران و خدمت رسانی بيشتر به مسافران نيروهاي شهرداري در سه شيفت كاري به صورت آماده‌باش هستند.

وي افزود: در بوستان‌های سطح منطقه اقامتگاه موقت براي زائران در نظر گرفته و سعي شده مايحتاج آنها تأمین شود ضمن اينكه آبگرمكن خورشيدي، سرويس بهداشتي، نمازخانه و علائم راهنمايي زائران نيز در بوستان‌ها نصب شده است.

شهردار منطقه ۳ قم همچنين از نصب ۹۰۰ تا ۲ هزار و ۲۲۰ چادر به صورت روزانه در بوستان‌هاي منطقه ۳ خبر داد و افزود: ذا براي كنترل ترافيكي خیابان‌های منتهي به بوستان‌هاي مسافرپذير تدابير لازم انديشيده شده است.

وي با اشاره به بهره‌گيري از امكانات موجود در سطح منطقه براي خدمت رساني بيشتر به زائران گفت: در برخي بوستان‌ها براي اسكان موقت زائران كمپينگ ‌موقت ايجاد شده كه به صورت رايگان در اختيار مسافران قرار گرفته است.

تركمن حمل زباله‌هاي ستادهاي اسكان و مدارس، رنگ آميزي بوستان‌ها، نصب ۸ هزار آويز و بنر اطلاع رساني و پاسداشت ايام فاطميه و نصب قبله نما در بوستان‌ها را از ديگر اقدامات شهرداري در راستاي خدمت رساني به زائران برشمرد.

وي همچنين از احداث دو بوستان تلاش و حريم بزرگراه امام علي(ع) خبر داد و گفت: بوستان تلاش با مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با هزينه ۲ ميليارد ريال ساخته شده است ضمن اينكه بوستان حريم بزرگراه امام علي(ع) نيز در مساحت ۸۰ هزار متر مربع احداث شده و هركدام شامل دو باب نمازخانه و دو باب سرويس بهداشتي است.

شهردار منطقه ۳ قم عنوان كرد: در بيشتر بوستان‌ها وسايل تندرستي و بازي كودكان مهيا شده است ضمن اينكه برخي بوستان‌ها مجهز به سيستم صوتي شده‌اند.

وي همچنين از مجهز شدن دو بوستان بزرگ فدك و بنيادي به زمين چمن مصنوعي فوتبال خبر داد و از شهروندان و زائران خواست پيشنهادات يا انتقادات خود را با سامانه ۱۳۷ شهرداري و شماره پيامك ۳۰۰۰۱۴۴۱۹۳شهرداري منطقه ۳ در ميان بگذارند.


انتهاي پيام/ 119/
https://qomnews.ir/vdcamwn6.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما