شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 13038
رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین قم عنوان كرد:

تقویت توان دستگاه‌های امدادی در روزهاي پاياني تعطيلات

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین قم گفت: با توجه به فرا رسيدن ايام پاياني تعطيلات توان دستگاه‌های امدادی تقویت شده است.
گروه امداد و درمان  استان قم، نوروز 92
گروه امداد و درمان استان قم، نوروز 92
به گزارش قم نیوز، قم محسن اروجی با اشاره به اینکه هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس آمادگی کامل براي بازگشت مسافران را دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین را در پیش داریم دستگاه‌های امدادي تقویت شده‌اند.

وی تقویت دستگاه‌های امدادي و اجرايي را در راستای تسهیل ارائه خدمات به زائران و مسافران عنوان و تصریح کرد: نیروهای اجرایی مجموعه کمیته امور امدادی و درمان در آماده باش کامل هستند.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اینکه عملیات و فعالیت‌های نیروهای امدادی، هلال احمر و اورژانس از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای اين كيمته بدون خستگی و با انگیزه در راستای خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت(ع) در اين ايام فعاليت داشته‌اند.

اروجی با تاکید بر اینکه عدم رعایت سرعت مجاز، سبقت بیجا و خواب آلودگی برخی رانندگان موجب تصادفات جاده‌ای بوده است، تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به حفظ سلامت خود و خانواده‌هايشان اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سه روز آینده شاهد بازگشت مسافرین به شهرهای خود خواهیم بود مجموعه دستگاه‌های استان با جدیت بیشتری وظایف خود را دنبال خواهند کرد.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcev78z.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما