پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 12985
دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم عنوان کرد:

رضایت مسافران اسکان یافته در مدارس

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: مردم و مسافران نوروزی از روند ارائه خدمات در مدارس طرح اسکان رضایت کافی داشتند.
مسافران نوروزی1392
مسافران نوروزی1392
به گزارش قم نیوز، سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید مسئولان ستاد تسهیلات زائرین استان از مراكز اسكان زائران در قم اظهار کرد: مسئولان ستاد با حضور در ستاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به بررسی روند ارائه خدمات رسانی این ستاد به مسافران پرداختند.

وی با اشاره به اینکه ستاد میراث فرهنگی با تشکیل کمیته‌های تخصصی مسائل مربوط به نظارت بر هتل‌ها و اماکن اقامتی را بررسی می‌کند تصریح کرد: همچنین موضوع شکایت‌های مردمی و کمیته‌های اسکان زائران مورد توجه قرار گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به بازدید به عمل آمده از ستاد تسهیلات شهرداری گفت: در این جلسه از خدمات ارائه شده توسط شهرداری قدردانی شد.

قریشی با تاکید بر اینکه شهرداری در ایام نوروز سه هزار نیرو را براي ارائه خدمات به زائرین ساماندهی کرده است، تصریح کرد: در خصوص احداث شهرک زائر با ظرفیت ۲۰ هزار نفر با شهرداری بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد پس از ایام تعطیلات نوروز بحث‌های کارشناسی، مطالعات و جانمایی مکانی پیگیری شود.

وی با اشاره به بازدید از ستاد اسکان آموزش و پرورش قم در ناحیه یک اظهار کرد: طی این بازدید از برخی مدارس استان که در طرح اسکان هستند، بازدید صورت گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم اضافه کرد: مردم و مسافران نوروزی از روند ارائه خدمات رضایت کافی داشتند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceno8z.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما