?>?> شهرداری قم دغدغه‌ای جز خدمت ندارد | قم نیوز
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 13045
رئیس شورای شهر قم:

شهرداری قم دغدغه‌ای جز خدمت ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: شهرداری قم همه توان خود را صرف خدمت‌رسانی کرده و تنها دغدغه موجود، خدمت به زائران کریمه اهل بیت(ع) و شهروندان است.
محمد آتش زر رییس شورای شهر استان قم، نوروز92
محمد آتش زر رییس شورای شهر استان قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار قم با کرم‌رضا پیریایی استاندار قم اظهار کرد: سال ۹۲ سالی استثنائی در ارائه خدمات رفاهی به زائران و گردشگران است.

وی افزود: ۱۴ سال است که تجربه ورود گسترده زائران و مسافران نوروزی به قم را داریم و همه ساله هم وضعیت خدمت‌رسانی بهتر می‌شود اما در سال جاری شاهد زحمات بی دریغ شهرداری قم در این عرصه هستیم.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه امسال مدیران شهرداری و همه پرسنل این مرکز به صورت ویژه مشغول فعالیت شبانه‌روزی هستند گفت: مشاهده می‌کنیم که شهرداری قم همه توان خود را صرف خدمت‌رسانی کرده و تنها دغدغه موجود، خدمت به زائران کریمه اهل بیت(ع) و شهروندان است.

وی ادامه داد: استانداری، فرمانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به صورت ویژه در ستاد تسهیلات زائرین قم مشغول فعالیت هستند و در عین حال هر اداره و نهاد دیگری هم به زعم خود امکاناتی را در اختیار مسافران قرار داده است.

آتش‌زر با بیان اینکه مجموعه این خدمات موجب شد مسافران نوروزی در سال جاری حلاوت خدمت رسانی شایسته را بچشند خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از جمله رئیس ستاد تسهیلات سفر کل کشور هم بر این امر صحه گذاشتند.

رئیس شورای شهر قم بیان داشت: نکته اساسی در این میان این است که فکری اساسی برای اسکان موقت زائران در قم باید بشود و اعتبار لازم به منظور تجهیز بوستان‌های جدید اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اسکان ۷۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی توسط ستاد تسهیلات زائرین قم تا ۱۰ فروردین گفت: این آمار مربوط به کسانی است که مکانی برای اسکان دریافت کرده‌اند و جدا از تعداد گردشگرانی است که چادرهای خود را در بوستان‌های قم نصب کردند.

آتش زر با تاکید بر ایجاد کمپ‌های دائمی اسکان زائران در قم افزود: این کمپ‌ها می‌توانند مکانی برای اسکان موقت زائران با قیمت مناسب باشند.

رئیس شورای شهر قم در ادامه با بیان اینکه پرسنل خدوم شهرداری قم زحمت فراوانی برای پاکیزگی و آراستگی قم در نوروز امسال کشیدند ابراز کرد: باید برای این اقدامات تشکر ویژه‌ای از شهرداری قم داشته باشیم.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccpxqs.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما