پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 13129
شهردار قم تاکید کرد:

مدیریت شهر با تکیه بر توان همه پرسنل شهرداری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: برنامه‌ریزی و سامان‌دهی امور شهر با تکیه بر توان همه پرسنل یکی از ویژگی‌های مدیریت در شهرداری است.
محمد دلبری شهردارقم، نوروز92
محمد دلبری شهردارقم، نوروز92
به گزارش قم نیوز،  محمد دلبری اظهار کرد: همه باید در سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» تلاش برای عمل به مطالبات نايب امام عصر(عج) را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده و جامعه‌ای مهدوی و مورد نظر امام معصوم(ع) را بسازیم.

وی افزود: قم ام‌القرای جهان تشیع است و مدیران شهری سعی دارند در مسیر رسیدن به آرمانشهر نبوی گام بردارند و در این راه توجه به ظرفیت‌های بین‌المللی قم اهمیت خاصی دارد.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری قم همواره به بررسی نقاط عملکرد خود می‌پردازد گفت: کار در حوزه خدمات شهری یک وظیفه است و نمی‌توان آن را به عنوان نقطه قوت معرفی کرد زیرا عقب‌ماندگی‌ها هم در قم فراوان هستند و برای جبران آنها نیازمند همت مضاعف هستیم.

وی با بیان اینکه اگر وظایف را با کمترین هزینه یا کاهش هزينه‌ها نسبت به گذشته انجام دهیم می‌توان به عنوان نقطه قوت روی آن بحث کرد عنوان داشت: در این میان نحوه مدیریت از اهمیت خاصی برخوردار است به عنوان نمونه در سال جاری همه پرسنل شهرداری از مدیران تا کارکنان و کارگران در سامان‌دهی امور سهیم بودند در حالیکه در سال‌های قبل بار سنگین برنامه‌ریزی و اجرا بر دوش عده كمي گذاشته می‌شد.

شهردار قم با اشاره به تلاش شبانه روزي كاركنان شهرداري در امر خدمت رساني به زائران و مسافران نوروزي اضافه کرد: شهرداری قم اشکالات و نقاط ضعف را به خوبی رصد کرده و قصد دارد تا نیمه شعبان که موج میلیونی مسافران به قم می‌رسد آنها را برطرف کند به همین دلیل ستاد مربوط به آن از هم اکنون تشکیل شده است.

دلبری شهر را یک موجود زنده دانست و بیان داشت: سرزندگی و شادابی شهر یا حزن و اندوه به تناسب موقعیت‌های مذهبی و ملی جزو خصوصیات ذاتی یک شهر بوده و شهرداری هم در همین راستا وظایف خود را انجام می‌دهد.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcf1ydy.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما