پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 13136

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به زبان انگلیسی منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: قائم‌مقام معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از چاپ کتاب «فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم» به زبان انگلیسی همزمان با نوروز 92 خبر داد.
کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به زبان انگلیسی منتشر شد
به گزارش قم نیوز، کتاب «فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی چاپ و منتشر شده است.
وی با اشاره به محتوای این کتاب و ضرورت تدوین آن بیان کرد: نسخه انگلیسی این کتاب در ۲۰۰ صفحه فروردین ماه ۹۲ به چاپ رسیده و در آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم به همراه توجیه اقتصادی آنها ارائه شده است.

قائم مقام معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ابراز داشت: ۹۵ درصد اراضی بلوار پیامبر اعظم حد فاصل جمکران تا حرم مطهر به طول هفت کیلومتر تملک شده و آنگونه که شهردار قم اعلام کرده تا نیمه شعبان این پروژه افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه در ۱۱۴ بلوک بسته شده که توجیه اقتصادی ۴۰ تا ۵۰ بلوک آن آماده شده و در این کتاب چاپ شده است تا مورد استفاده سرمایه‌گذاران قرار گیرد. فتح‌اللهی با اشاره به پروژه عمار یاسر عنوان کرد: فاز ۵ عمار یاسر شامل
۳۸ بلوک است که طرح توجیه بلوک‌ها آماده بوده و در این کتاب چاپ شده است.

وی تصریح کرد: با چاپ این کتاب سرمایه‌گذارانی که در صدد سرمایه‌گذاری در قم هستند می‌توانند از توجیه اقتصادی پروژه‌های شهری مطلع شده و از این طریق منابع عظیمی که در دست فعالان اقتصادی است روانه شهر قم می‌شود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcd9f0f.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما