جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 13155
رئیس هیئت کاراته استان قم:

کاراته در جایگاه نخست ورزش‌های مدال‌آور قم قرار می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از تلاش این هیئت برای قرار گرفتن در جایگاه نخست ورزش‌های مدال‌آور قم در سال جدید خبر داد.
کاراته در جایگاه نخست ورزش‌های مدال‌آور قم قرار می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی تصریح کرد: قم همواره یکی از قطب‌های اصلی کاراته کشور است و سهم قابل توجهی در توفیقات به دست آمده توسط تیم‌های ملی کاراته کشورمان در میادین جهانی، آسیایی و بین‌المللی در دو دهه اخیر دارد.

وی که در روزهای پایانی دوره چهار ساله ریاست خود در هیئت کاراته استان قم قرار دارد و به زودی مجمع انتخابات هیئت برگزار می‌شود، در ادامه تصریح کرد: قم در کاراته جزو قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود و در رده‌بندی و ارزیابی فدراسیون نیز به جایگاه بسیار خوبی در کاراته کشور دست یافته است.

عابدی بیان داشت: قم همواره سعی کرده در زمینه توسعه کاراته استانی پیگیر و پویا باشد و قطعا همین گونه نیز در سال جاری به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد چون این به نفع کاراته ملی است که ما بتوانیم بعد از افتخارات ارزشمندی که در دو دهه اخیر در رده‌های سنی مختلف کسب کردیم، باز هم در عرصه برون مرزی موفق و مدال‌آور ظاهر شویم.

کاراته همواره جزو ورزش‌های اول قم بوده است
رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: کاراته با مدال‌های رنگارنگ ارزشمندی که از میادین مختلف کشور کسب کرده است، در سال‌های اخیر همواره جزو ورزش‌های اول قم بوده است و در تمام گذرگاه‌های حساس ورزش قم این کاراته بوده است که حرف اول را زده و حتی بار دیگر ورزش‌ها را به دوش گرفته و موجب سربلندی و اعتلای نام قم و کشورمان شده بنابراین سعی می‌کنیم با کار و تلاش بیشتر این توفیقات تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: انسجام و همدلی بسیار خوبی در کاراته قم وجود دارد، تعامل جدی هیئت کاراته قم با فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش و جوانان و سایر بخش‌های مرتبط ادامه خواهد داشت تا تلاش‌های بسیار خوبی که برای رشد و توسعه بیش از پیش کاراته صورت می‌گیرد به معرفی قهرمانان جدید به کاراته کشور بیانجامد.

عابدی اظهار کرد: در مدت چهار سال سپری شده به عنوان رئیس هیئت کاراته استان قم تلاش کردیم تا کاراته مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد و ما نیز تحولاتی در پیشرفت این رشته به وجود بیاوریم که امیدوارم توانسته باشیم خدمتی کوچک به جوانان قمی ارائه داده باشیم و امیدواریم در سال جاری نیز کاراته با مدال‌های ارزشمندی که کسب می‌کند در رده نخست ورزش‌های مدال‌آور قم قرار گیرد.

وی به مشکلات سال قبل کاراته قم اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته وضعیت بودجه و اعتبارات به هیچ عنوان مناسب نبود در حالی که حجم برنامه‌ها و تعداد مسابقات بسیار زیاد بود و اردوها و اعزام‌های زیادی را نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم اما امیدوارم امسال با این مشکل مواجه نباشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: قم با داشتن چهره‌ای همچون امیر مهدی‌زاده که تنها طلایی کاراته ایران در مسابقات سال ۲۰۱۲ کاراته قهرمانی جهان محسوب می‌شود و سایر کاراته‌کاهای توانمند خود قطعا امسال هم می‌تواند در مسابقات مهم و میادین بین‌المللی زیادی صاحب عنوان و مدال‌های ارزشمند باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcenz8z.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما