يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 11983
در جام دوستی

کاراته‌کاهای قمی برای فتح جایزه 20 میلیونی مبارزه می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از جدال کاراته‌کاهای قمی با حریفان در جام دوستی برای به دست آوردن جایزه 20 میلیونی خبر داد.
کاراته‌کاهای قمی برای فتح جایزه 20 میلیونی مبارزه می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی تصریح کرد: بهمن‌ماه یکی از ماه‌های پرکار کاراته قم است چرا که در این ماه درگیر برگزاری رقابت‌های استانی و انتخابی تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور بودیم و همچنین چند اعزام به پیکارهای کشوری داریم.

وی ادامه داد: یکی از رقابت‌هایی که هم‌زمان با پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته و از مهم‌ترین مسابقاتی است که کاراته‌کاهای قمی به آن اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ کیوکوشین کاراته با نام جام دوستی به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شهید معتمدی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات جام دوستی و فدراسیون کاراته در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها تصریح کرد: دومین دوره پیکارهای جام دوستی قرار است با حضور یک تیم از هر سبک کیوکوشین و در پنج وزن در بخش کومیته برگزار شود که تیم کیوکوشین تزوکا که پایه‌گذار این دوره از رقابت‌هاست با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کند.

عابدی یاد‌آور شد: نخستین دوره این رقابت‌ها با موفقیت برگزار شد و مسئولان سبک کیوکوشین کاراته در نظر دارند سال آینده کاتا را نیز به بخش مسابقه اضافه کنند، سبکی که از قضا قم نیز در آن کاراته‌کاهای مطرحی دارد که در کشور صاحب عنوان هستند.

وی ادامه داد: این مسابقات در حالی با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود که تمام کاراته‌کاهای قمی در قالب اردوهای آمادگی زیر نظر مربیان با دانش کاراته قم برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل برپا شده و امیدواریم در این دوره نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کنیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم با اشاره به جوایز مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور گفت: به نفر اول ۲۰ میلیون، نفر دوم ۱۰ میلیون و نفر سوم نیز پنج میلیون ریال علاوه بر مدال و کاپ قهرمانی اهدا می‌شود؛ ضمن اینکه جوایز تیمی و کاپ اخلاق هم به تیم‌ها داده خواهد شد در حالی که هدف از برگزاری این رقابت‌ها تحکیم دوستی‌ها عنوان شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbf9b8.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما