جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 13168
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

حامی مالی نداریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: در صورتی که حامی مالی خوبی پیدا کنیم در لیگ دسته اول بدمینتون به میدان می‌رویم.
حامی مالی نداریم
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی گفت: از نظر مالی سال سختی را سپری کردیم و به این دلیل نتوانستیم در لیگ‌های بدمینتون مردان و بانوان کشور به میدان برویم در حالی که همه ساله پای ثابت تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور بودیم.

صلاح ندانستیم بدهکار شده و به بازیکنان وعده بدهیم
وی عنوان داشت: ظرفیت و پتانسیل حضور در لیگ دسته اول بدمینتون مردان و بانوان باشگاه‌های کشور را داشتیم ولی تنها به دلیل مسائل مالی نتوانستیم به میدان برویم و چنین شرایطی سخت و غیر قابل قبول است، اما به هر حال چاره‌ای نبود و صلاح ندانستیم بدهکار شده و به بازیکنان وعده بدهیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه در صورت یافتن حامی مالی مناسب، تیم قم در لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند، افزود: تحقق این مهم می‌تواند به رشد و توسعه بدمینتون قم کمک شایانی کند اما باید ابتدا حامی مالی مناسبی پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی که ترکیبی از بهترین‌های بدمینتون کشور هستند برگزار می‌شود و تیم قم در صورت یافتن حامی مالی مناسب با نفرات آماده‌ در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

پنجه باشی اضافه کرد: بعد از کارهای بسیار خوبی که در راستای رشد و توسعه بدمینتون قم با سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، انجام دادیم اکنون بازیکنان بسیار خوبی داریم و یکی از آنها عضو تیم ملی بدمینتون جوانان است.

سال ۱۳۸۶ آخرین حضور تیم بدمینتون قم در لیگ برتر کشور
وی بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد که دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اظهار داشت: تمام تیم‌هایی که در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند برای کسب جواز صعود به لیگ برتر، تلاش زیادی انجام می‌دهند به همین خاطر رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و کار سختی برای موفقیت در این رقابت‌ها داریم.

وی ابراز داشت: ظرفیت غنی و استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی بدمینتون داریم که امیدوارم با کسب جواز صعود به لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بتوانیم در مصاف با حریفان خود نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین بار در سال ۱۳۸۶ نماینده‌ای از قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور داشت و امیدواریم این مهم را بتوانیم بار دیگر تکرار کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcivzaz.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما