?>?> 140مسافر در قم داوطلبانه فرم اهدا عضو تکمیل کردند | قم نیوز
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 13182
طی ایام نوروز:

140مسافر در قم داوطلبانه فرم اهدا عضو تکمیل کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: طی ایام نوروز 140 نفز از مسافران با مراجعه به پست های هلال احمر فرم اهدا عضو را در این ایستگاه ها تکمیل کردند.
اهدای عضو در استان قم، نوروز92
اهدای عضو در استان قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، عليرضا ظهيري  با اشاره به عملکرد طرح راهنمایی مسافرین نوروزی در آخرین روز کاری خود ویژه ی ایام عید، گفت: تا روز ۱۵ فروردین مراجعین به پست های هلال احمر ۷۹۵ هزار و ۹۰۰ نفر بوده است.

وی با تشریح فعالیت پست های هلال احمر ویژه ایام نوروز گفت: ۶ خیمه نماز در این ایام برپا شد که ۱۵ هزار و ۲۱۸ نفر به این خیمه ها تا روز ۱۵ فروردین مراجعه کرده اند.

معاون جمعيت هلال احمر قم افزود: هشت هزار و ۱۱۲ نفر به ۲۶ ایستگاه سلامت تا این روز مراجعه کردند. همچنین تعداد اعضای فعال در این طرح نوروزي هلال احمر تا روز پانزدهم ۱۸۰۵ نفر بوده است.

ظهيري همچنین با اشاره به فضای دوستدار کودک كه در خيمه هاي نماز برگزار مي شود، گفت: تعداد مراجعین به این ۶ ایستگاه، ۴ هزار و ۹۰۰ نفر بود، همچنین مراجعین به ایستگاه های سلامت خودرو ۲۱۵ نفر بوده است.

وی با اشاره توزیع ۲۰ نوع بروشور برای راهنمایی مسافران، گفت: ۶۹۹ هزار نسخه بروشور و تعداد ۵۷۸ هزار و ۵۰۰ نسخه نقشه میان مسافران و زائران توزیع شده است.

معاون جمعيت هلال احمر قم تصریح کرد: تعداد مراجعین به پروژه سحاب هفت هزار و ۱۰۰ نفر بود، همچنین ۱۴۰ فرم اهدا عضو در این طرح ملی سوی مسافران تکمیل شده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcewz8z.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما