يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 13214
شهردار قم خبر داد:

کسب بالاترین درجه مدیریت شهری توسط شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از ارتقای درجه شهرداری قم از 11 به 12 خبر داد و گفت: این در واقع بالاترین درجه مدیریت شهری است که قم موفق به کسب آن شده است.
محمد دلبری شهردار قم، نوروز92
محمد دلبری شهردار قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در جلسه شورای اداری استان قم گفت: سال گذشته در مجموع و با توجه به شعار اختصاصی این سال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تعاملی که میان شهرداری و سایر دستگاه‌ها وجود داشت بسیار خوب بود.

وی افزود: بودجه عمرانی سال گذشته شهرداری با نگاه به اقتصاد مقاومتی و بر مبنای پروژه‌های عمرانی شکل گرفت و همه آن به طور کامل محقق شد.

شهردار قم با تأکید بر جلب رضایت‌مندی عمومی به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری قم در سال گذشته و سال‌جاری تصریح کرد: توجه به همه ابعاد مدیریت شهری یکی از برنامه‌های شهرداری طی سال ۹۱ بود.

وی ادامه داد: امسال بحث بودجه‌محوری و منطقه‌محوری در دستور کار قرار می‌گیرد ضمن اینکه رویکرد علمی و مدیریت شهری هم در سال گذشته آغاز شده و استفاده از خرد جمعی و تجربه افراد خبره مورد توجه قرار گرفت و تدوین سند راهبردی مدیریت شهری قم و فرهنگی قم نتیجه آن است.

دلبری با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های کلان عمرانی در قم طی سال ۹۱ گفت: ۳۸ طرح بزرگ ملی با دو یا سه نوبت کاری ادامه یافتند و بیشتر آن‌ها در نیمه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار قم از ارتقای درجه شهرداری قم از ۱۱ به ۱۲ خبر داد و افزود: این در واقع بالاترین درجه مدیریت شهری است که قم موفق به کسب آن شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۲۵ معبر در قالب نهضت بازگشایی معابر گشوده شدند که حاصل آن کاهش ترافیک در نوروز امسال بود.
دلبری با بیان اینکه پارکینگ‌هایی با ظرفیت مجموع یک‌هزار خودرو هم طی سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: در بحث توسعه فضای سبز هم اقدامات جدی صورت گرفته و این امر در سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم توجه به سرمایه‌گذاری‌های مالی را از دیگر اقدامات شهرداری طی سال گذشته دانست و گفت: در سال ۹۱ به طور میانگین هر ماه یک سرمایه کلان جذب یا شرایط برای آن تسهیل شده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcayun6.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

کدام مديريت وقتي منازل مردم را به کمترين قيمت و به بهانه هاي واهي ميخرند و از دادن همان پول هم استنکاف مي‌کنند
اين است مديريت شهري
آنهم در شهر اهل بيت؟


------
در صورت داشتن مدرک دال بر این حرف از طریق بخش تماس با ما برای قم نیوز بفرستید تا پی گیری کنیم و نتیجه را منتشر کنیم.