دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 13244
شهردار قم:

همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري فرصت ارزشمندي براي پيشرفت قم است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري را فرصت ارزشمندي براي پيشرفت قم دانست و گفت:‌ در قالب اين همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري به سرمايه داران معرفي شود.
همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري فرصت ارزشمندي براي پيشرفت قم است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري با اشاره به برگزاري همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري در قم بيان كرد: پيشرفت شهر قم بدون حضور سرمايه گذاران امكان پذير نيست و همه ما بايد نسبت به اين مهم اهتمام داشته باشيم.

وي بيان كرد: نماينده ولي فقيه، مراجع عظام تقليد، دستگاه‌هاي دولتي، نهادهاي غيردولتي و تشكل‌هاي مردم نهاد بايد عزمي جدي داشته باشند و همه براي پيشرفت و عمران قم تلاش كنند.

شهردار قم به پيش بيني‌هاي صورت گرفته براي تدوين منشور حمايت از سرمايه گذاري در قم اشاره كرد و اذعان داشت: اگر اين منشور توسط استانداري و شهرداري امضا و تدوين شود در زمينه سرمايه گذاري نقطه عطفي در روند پيشرفت استان قم حاصل خواهد شد.

وي بيان كرد: قم نيازي به سرمايه گذار بين المللي ندارد افراد توانمند و سرمايه دار بسياري در كشور وجود دارند كه اگر شرايط لازم مهيا شود و انتظارات سرمايه گذاران برآورده شود آنها حاضر به سرمايه گذاري در اين شهر هستند.

دلبري با بيان اينكه عقب ماندگي‌هاي بسياري در قم داريم كه چاره حل آن حضور سرمايه گذاران است اضافه كرد: خلا وجود مجموعه‌هاي گردشگري در قم به شدت احساس مي‌شود و مي‌توانيم از فرصت‌هاي موجود براي جذب توريسم استفاده كنيم.

وي با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در زمينه جذب سرمايه گذار در شهرداري قم گفت: در ۱۷ ماه گذشته به ازاي هر ماه خدمت در قم يك قرارداد سرمايه گذاري از نوع مشاركت با شهرداري و يا فراهم كردن شرايط براي سرمايه گذاري به ثبت رسيده است و در اين زمينه پيشرفت خوبي داشته‌ايم.

شهردار قم با اشاره به اينكه برگزاري همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري در دستور كار معاونت سرمايه گذاري شهرداري قم بود اظهار كرد: وقتي استانداري هم اين همايش را مطرح كرد تصميم بر اين شد كه هم افزايي ايجاد شده و از ظرفيت‌هاي دو نهاد استفاده شود.

وي اضافه كرد: اميدواريم همايش خوب و با كيفيتي برگزار شود با توجه به اينكه اين همايش با مشاركت شهرداري و استانداري برگزار مي‌شود بتوانيم بهره برداري خوبي در زمينه عمران و آباداني قم داشته باشيم.
دلبري با اشاره به اينكه فرصت‌هاي زيادي براي سرمايه گذاري در قم وجود دارد بيان كرد: سرمايه گذاران به دليل عدم شناخت استقبال لازم را براي سرمايه گذاري نداشتند ولي اين همايش مي‌تواند فرصت‌هاي سرمايه گذاري را به آنها معرفي كند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdox0f.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما