دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 13233
در 2 رده سنی 40 و بالای 40 سال:

نویدی و محمدی قهرمان دو و میدانی کارکنان دولت شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ورزشکاران تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو رده سنی دو و میدانی کارکنان دولت شدند.
نویدی و محمدی قهرمان دو و میدانی کارکنان دولت شدند
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: مجری برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی کارکنان دولت اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و این اداره کل به منظور برگزاری مناسب مسابقات در تمام رشته‌ها، برگزاری آن را به هیئت‌های خاص هر رشته ورزشی سپرد.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برنامه‌ریزی و برگزار شد که طی آن ورزشکاران شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان عنوان قهرمانی هر رشته را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم یادآور شد: در رشته دو و میدانی بخش آقایان در رده سنی زیر ۴۰ سال مقام اول به جعفر نویدی از تیم دانشگاه علوم پزشکی رسید، ضمن اینکه مقام‌های دوم و سوم را به ترتیب علی مهدوی مهر و علی یعقوبی دیگر شرکت‌کنندگان از تیم دانشگاه علوم پزشکی قم به خود اختصاص دادند.

وی به برترین‌های دیگر رده سنی نیز اشاره کرد و افزود: در رده سنی بالای ۴۰ سال مقام‌های اول و دوم به ترتیب به توحید محمدی و مقام دوم به مرتضی روحیان هر دو شرکت کننده از اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسید.

رضایی در ادامه به طرح‌های مختلف برای توسعه دو و میدانی در قم اشاره کرد و بیان داشت: هدف از اجرای این طرح، شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از سنین کم است ضمن اینکه هیئت دو و میدانی قم با بهره گیری از این طرح ضمن پشتوانه سازی برای دو و میدانی قم در چند سال اخیر چند چهره جدید به سطح اول دو و میدانی کشور معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای هر رده سنی مربی تعیین کردیم که کار را برای آموزش هر چه بهتر به این استعدادها انجام می‌دهند و امکانات کامل را نیز در حد توان در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم تا این آموزش با شرایط خوب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: می‌خواهیم این استعدادها به طور جدی زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند که اگر خواستیم برای مسابقات مختلف قهرمانی کشور در هر رده سنی، تیم دو و میدانی تشکیل دهیم و به مسابقات اعزام کنیم، دو و میدانی کاران ما از هر نظر آماده باشند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcbf5b8.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما