دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 13234
هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال:

جدال صبا با سایپا برای جبران شکست بازی نیم فصل اول

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین بازی خانگی این فصل در پی کسب دهمین پیروزی و جبران شکست بازی نیم فصل اول مقابل سایپا مقابل شاگردان مجتبی تقوی صف آرایی می‌کند.
جدال صبا با سایپا برای جبران شکست بازی نیم فصل اول
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خانگی این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که شانزدهمین میزبانی این تیم در لیگ برتر خواهد بود در حالی به مصاف سایپا البرز می‌رود که در یک امتیازی رقیب خود قرار دارد.

در حالی که تنها سه هفته به پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، جمعه این هفته دیدارهای هفته سی و دوم به انجام خواهد رسید تا لیگ دوازدهم یک گام دیگر به پایان خود و معرفی قهرمان و شناسایی پنج تیم سقوط کننده نزدیک‌تر شود.

در یکی از ۹ بازی هفته پانزدهم دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم با سابقه لیگ برتر فوتبال که نمایندگانی از قم و البرز محسوب می‌شوند به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که بین تیم‌های نهم و دهم جدول رده‌بندی به انجام می‌رسد.

محرز شدن سقوط نفت آبادان و دسته اولی شدن چهار تیم دیگر

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدرا‌سیون فوتبال، عصر جمعه این هفته دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به انجام خواهد رسید و ۱۸ تیم لیگ برتری در ۹ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان این فصل نیز مشخص شود و البته در پایین جدول به غیر از صنفت نفت آبادان که سقوطش محرز شده، چهار تیم سقوط کننده دیگر شناسایی شوند.

در این بین یکی از تقریبا کم اهمیت‌ترین بازی‌های هفته سی و دوم بین تیم‌های فوتبال سایپا البرز و صبای قم برگزار خواهد شد زیرا هر دو تیم از جایگاه خود در مکان‌های نهم و دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مطمئن هستند و خطر سقوط را احساس نمی‌کنند.

شکست صبا در دیدار دور رفت برابر سایپا البرز

فوتبالیست‌های صبای قم در بازی رفت در کرج، برابر تیم سایپا البرز تن به شکست دادند، ولی تیم صبای قم بعد از اینکه توانست تیم چهارم جدول یعنی فولاد خوزستان را متوقف کند، در این دیدار به دنبال بهبود جایگاه خود در رده‌بندی لیگ برتر است و شکست در بازی نیم فصل اول را نیز جبران کند.

در بازی رفت دو تیم در کرج ابتدا تیم سایپا البرز از روی یک ضربه پنالتی به گل رسید در حالی که آن ضربه پنالتی به اشتباه به سود این تیم اعلام شد و صبایی‌ها هر چه اعتراض کردند صدایشان به جایی نرسید و حالا قصد دارند در بازی برگشت جبران کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcc0iqs.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما