دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 13243
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

نرخ کرایه تاکسی ها از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری قابل افزایش است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش نرخ کرایه تاکسی به میزان 27درصد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
سازمان تاکسیرانی قم، نوروز92
سازمان تاکسیرانی قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اعلام این خبر اظهار داشت:افزایش نرخ جدید در سال جاری بر اساس آنالیزی که در سال گذشته انجام گرفته؛صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه این آنالیز از مهرماه سال گذشته شروع و تا پایان بهمن ماه ادامه داشت؛گفت:بر اساس آنالیز لوازم یدکی،بیمه خودرو و تمام آیتم هایی که در بحث استهلاک مشمول خودرو و راننده می شود،۴۵درصد افزایش داشته است.

اقبالیان با بیان اینکه آنالیزها ۴۵ درصد افزایش قیمتها را در سال گذشته نشان می دهد؛اذعان داشت:ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب و شرایط نرخ کرایه تاکسی را ۲۷ درصد برای سال۹۲ افزایش دادیم.
وی افزود:افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری طبق۲۷درصد بر اساس مصوبات قانونی شورای اسلامی شهر،شورای سازمان تاکسیرانی و هیئت مدیره انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اطلاع رسانی نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری بیان داشت:به منظور اطلاع شهروندان از نرخ جدید کرایه،نرخ مصوب در تاریخ۱۷فروردین ماه جاری در روزنامه استانی شاخه سبز درج گردید.

وی با اشاره به اینکه نرخ جدید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری قابل اجراست؛گفت:هرگونه دریافت افزایش کرایه قبل از اردیبهشت ماه سال جاری توسط رانندگان تاکسی تخلف محسوب شده و قابل پیگیری می باشد و با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

اقبالیان با اشاره به اینکه نرخ خطوط تاکسی بیسیم و گردشی به صورت برچسب بر روی شیشه تاکسی ها نصب خواهد شد؛تصریح کرد:شماره تلفن های۶۶۲۸۸۰۰و۷۷۳۳۳۸۶و۶۶۶۰۰۸۷و سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۵۱۳۳آماده دریافت هرگونه شکایات ، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcc1iqs.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

تاکسی بیسیم
داداش ما راننده ها از مهر پارسال نرخهامون رو افزایش دادیم
نرخ رو تورم مشخص میکنه نه سازمان تاکسیرانی