شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 13366
بر اساس برنامه جدید فدراسیون کشتی:

جدال صبای قم و هیئت خوزستان نهم اردیبهشت برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: جدال حساس تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و هیئت خوزستان از نیم فصل نخست لیگ برتر کشتی فرنگی روز نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
جدال صبای قم و هیئت خوزستان نهم اردیبهشت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، در حالی که سه دیدار قبلی از دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی به گزارش قم نیوز، باشگاه‌های کشور برای صبای قم نتایج ضعیفی را به دنبال داشته است، صبایی‌ها امیدوار به کسب پیروزی در تنها دیدار معوقه خود از لیگ برتر هستند.

در فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که با شرکت پنج تیم برگزار می‌شود، هر هفته دو مسابقه به انجام می‌رسد و در هر هفته یک تیم نیز با قرعه استراحت رو به رو شده که نوبت استراحت صبایی‌ها در هفته سوم بوده است.

کشتی گیران صبای قم که در ترکیب خود سه کشتی گیر بومی دارند و سایر نفرات این تیم کشتی گیرانی از سایر استان‌ها هستند، در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم سه دیدار قبلی موفق به کسب هفت پیروزی و ۱۴ شکست شده‌اند که عملکرد خوبی را از آنها نشان نمی‌دهد.

صبایی‌ها در هفته نخست در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای کشتی گیران تیم پرسپولیس تهران بودند که در پنج مسابقه از هفت رقابت این دیدار تن به شکست دادند و در دو کشتی نیز موفق به شکست حریف شدند.

فرنگی کاران صبای قم با کوله باری از امید به جبران شکست هفته نخست در هفته دوم از دور رفت پیکارهای فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به استان فارس رفتند تا در شهر شیراز و در میهمانی تیم هیئت کشتی این استان به روی تشک بروند.

کشتی گیران صبای قم در جدال با هیئت فارس تا آستانه کسب پیروزی و رسیدن به امتیازات این دیدار پیش آمدند اما در نهایت با واگذار کردن کشتی وزن ۱۲۰ کیلوگرم در مجموع با حساب چهار بر سه مغلوب شدند تا به انتهای جدول رده بندی بروند.

دیدار هفته سوم کشتی گیران صبای قم با هیئت خوزستان بود که حتی صبایی‌ها تا پای پله‌های هواپیما هم رفتند تا راهی اهواز شوند اما خبر رسید که به دلیل برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور این مسابقه از سوی سازمان لیگ لغو شده است.

با این حال دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل نخست که در واقع مسابقات هفته پایانی دور رفت محسوب می‌شد، در روز بیست و هفتم اسفند ماه به انجام رسید و تیم کشتی فرنگی صبای قم در دیدار خانگی برابر تیم صدرنشین فولاد ماهان اصفهان به شکست پنج بر دو تن داد.

حالا قرار است تا پیش از آغاز دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشورمان، دیدار معوقه صبای قم و هیئت خوزستان روز نهم اردیبهشت ماه در شهر اهواز به انجام برسد تا بدین ترتیب بعد از این رقابت هفته اول دور برگشت برگزار شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciqpaz.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما