سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 1083
با اعلام کمیته داوران فدراسیون کشتی؛

21 داور بین‌المللی در کشتی فرنگی جوانان کشور قضاوت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: داوران مطرح کشتی کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور قضاوت می‌کنند.
21 داور بین‌المللی در کشتی فرنگی جوانان کشور قضاوت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت‌کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور را معرفی کرد که طی آن مقرر شد برترین داوران بین‌المللی کشتی کشورمان این رقابت‌ها را قضاوت کنند.

بدین ترتیب قرار است‌ ۲۱ داور بین‌المللی این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را که به مدت دو روز در هشت وزن در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، قضاوت ‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، داوران بین‌المللی معرفی شده برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور این مسابقات را که با شرکت برترین‌های کشور روزهای چهارم تا ششم آبان برگزار می‌شود، قضاوت خواهند کرد.

کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت‌کننده در این رقابت‌ها که با حضور کشتی‌گیرانی از استان‌های سراسر کشور در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود را اعلام کرد که در بین آنها نام سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم نیز به چشم می‌خورد.

بر این اساس علی‌اکبر طهماسبی از تهران به عنوان سرپرست فنی و ژوری در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور دارد و بهمن طالبی و اصغر رامبد نیز از تهران اعضای هیئت ژوری پیکارهای انتخابی تیم ملی هستند.

اصغر محمدی از تهران، محمدرضا عطایی از آذربایجان شرقی و اردوان صاحب از خوزستان به عنوان داوران درجه یک بین‌المللی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخاب تیم ملی حضور خواهند داشت.

این در حالی است که سیدحسین حسینی، ناصر فروتن، علیرضا اعظمی، احمد تاجیک و ایرج منصوری از تهران، فریدون عابدین نژاد از البرز، سیدغلامحسین مرتضوی از خوزستان، حسین چرمی از زنجان و سعید عباسی از قم داوران درجه دو بین‌المللی این دوره از مسابقات خواهند بود.

همچنین محمدعلی حبیبی و جعفر خان‌محمدی از استان مرکزی، داریوش چلوئیان از همدان، بهروز زاده هندیجانی از خوزستان، محمدعلی صمدی از مازندران و مسعود رستمی‌پور از تهران داوران دارای مدرک درجه سه بین‌المللی قضاوت‌کننده در این رقابت‌ها به شمار می‌روند.

گفتنی است پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی از صبح روز پنج‌شنبه پنجم آبان ماه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان را نیز دارد و با حضور کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان برگزار می‌شود.

همچنین قرار است برترین‌های استان‌های مختلف کشورمان در هشت وزن به مدت دو روز در قم با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دعوت شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.j0f2yt0zsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما