چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 13454
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم تاکید کرد

انتقال سریع واحدهای آلاینده هوا به مناطق مجاز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه واحدهای کارگاهی در حاشیه جاده اراک از جمله کانون‌های آلاینده به شمار می‌روند گفت: تسریع در انتقال این مراکز به مناطقی مجاز برای فعالیت ضروری است.
انتقال سریع واحدهای آلاینده هوا به مناطق مجاز
به گزارش قم نیوز، محمودعلی رکنی با بیان اینکه غبار حاصل از فعالیت واحدهای سنگ‌کوبی و آهک‌پزی اختلال در کارکرد دستگاه‌های حساس بیمارستانی را در پی دارد اظهار کرد: این امر موجب دید و منظر نامناسب شهری نیز خواهد شد.

وی افزود: جلوگیری از آلایندگی فعالیت‌های واحدهای کارگاهی از جمله رسالت‌ها و اصول کاری اداره کل حفاظت محیط زیست به شمار می‌رود و ما نیز این امر را به عنوان یکی از اهداف و سیاست‌های کلان دنبال می‌کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه همه پرسنل این اداره کل در راستای این هدف تلاش می‌کنند گفت: یگان پایش نیز فعالیت‌های خود را بر کاهش آلودگی‌های منطقه‌ای متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: افزایش تعداد پایش‌های صورت گرفته از واحدهای آلاینده به ویژه در اطراف بیمارستان‌ها از سوی این یگان در دستور کار قرار دارد.

رکنی با بیان اینکه واحدهای کارگاهی در حاشیه جاده قم – اراک از جمله کانون‌های آلاینده موثر بر شهرستان قم به شمار می‌روند تصریح کرد: تسریع ارگان‌ها و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان قم برای انتقال این مراکز به مناطقی که از نظر اداره کل حفاظت محیط زیست قم برای فعالیت مجاز هستند ضروری است و این امر باید بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده محقق شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgtt9q.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما