پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : 13467
منبع : قم نیوز
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد

تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ستادها و مراکز اخذ رای در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم لزوم فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات را مورد تاکید قرار داد و از تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ستادها و مراکز اخذ رای در استان خبر داد.
تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ستادها و مراکز اخذ رای در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به ضرورت همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم اظهار کرد: با توجه به اجرای همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا با همکاری و همت مسئولان بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم شود.

وی با تاکید بر اهمیت تحقق حماسه مردمی و سیاسی در انتخابات ۹۲ خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و امکانات تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها برای برگزاری انتخابات به کار گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ستادها و مراکز اخذ رای در استان گفت: تدابیر لازم در روند برگزاری انتخابات اندیشیده شود تا هیچ گونه خللی در اخذ رای ایجاد نشود.

وی ضرورت برگزاری انتخابات سالم، ایمن و پرشور با هماهنگی دستگاه‌های مختلف را یادآور شد و افزود: همت مسئولان برگزاری انتخابات بر مدار قانون باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0yn6.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما