سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 13584
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد:

شهروندان هرگونه دریافت کرایه بی مورد را به بازرسان سازمان تاکسیرانی گزارش نمایند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از آبان تا بهمن ماه سال 91، هزینه های جاری رانندگان شامل بیمه ، تعمیر و نگهداری و غیره حدود 66/44% افزایش داشته است.
علیرضا اقبالیان رییس سازمان تاکسیرانی قم
علیرضا اقبالیان رییس سازمان تاکسیرانی قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از بررسی هزینه های جاری رانندگان؛ سازمان تاکسیرانی با دعوت از روسای تاکسی خطوط و معتمدین آنها و انجام جلسات کارشناسی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و شرایط در نهایت مقرر گردید،نرخ سال ۹۲ تاکسی ها با ۲۷% افزایش نسبت به سال قبل انجام گیرد .
وی افزود: فقط در آیتم حداقل کرایه تاکسی های گردشی به میزان ۳۳% شاهد افزایش بوده و در سایر آیتم ها ( نرخ هر کیلومتر ، ورودی و تأخیر در دقیقه ) مبنای ۲۷% رعایت شده است .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده از سوی دبیرخانه هیئت انضباطی سازمان ، از آبانماه ۹۱ تا پایان فروردین ۹۲ تعداد ۷۹۱ مورد اعتراضات مردمی در خصوص اخذ کرایه اضافی توسط رانندگان تاکسی ثبت که از این تعداد ۱۴۱ فقره قابل رسیدگی و منجر به اعمال قانون در خصوص متخلفین گردیده است .

اقبالیان اذعان داشت: از تعداد ۷۰۰۰ راننده فعال در ناوگان تحت پوشش ،۱۴۱ مورد شکایت مردمی واصل و بررسی گردید که این موضوع نشان از نظارت دقیق بر اجرای نرخ مصوب از سوی سازمان تاکسیرانی دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به صورت مستمر و مرتب در حال رصد خطوط هستند؛بیان داشت: چنانچه شهروندان و مسافرین عزیز از عملکرد رانندگان شکایات و یا انتقادی دارند می توانند با شماره تلفن های ۶۶۲۸۸۰۰ و ۷۷۳۳۳۸۶ و ۶۶۶۰۰۸۷ تماس حاصل نموده و یا از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ مراتب را اعلام نمایند و این سازمان در اسرع وقت به آنها رسیدگی و پاسخ لازم ارائه می گردد.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۷ درصدی نرخ کرایه پایین تر از نرخ تورم موجود در بازار می باشد؛بیان داشت: رانندگان تاکسی می بایست نرخ کرایه در سال جاری را بر مبنای ۲۷درصد افزایش از شهروندان دریافت نمایند و با رانندگان متخلف که بیش از مبلغ مورد اشاره دریافت نمایند،برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcaymn6.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما