سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 13593
در مراسم افتتاح پروژه عظیم انتقال آب به قم:

احمدی‌نژاد: تنها مهدویت می‌تواند مقابل لیبرالیسم بایستد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جمهور گفت: تنها اندیشه‌ای که می‌توانیم با آن به مقابله با اندیشه مادی و لیبرالی دنیا برویم اندیشه مهدویت است؛ غیر از اندیشه مهدوی هیچ اندیشه‌ای نمی‌تواند جهان را نجات دهد.
احمدی‌نژاد: تنها مهدویت می‌تواند مقابل لیبرالیسم بایستد
به گزارش قم نیوز، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم با بیان اینکه ما نباید مأموریت‌های آرمانی خود را فراموش کنیم، اظهار کرد: ممکن است به مشکلاتی نظیر میل به حکومت، میل به حکومت برای حکومت، میل به بهره‌مندی‌های ناشی از حکومت و میل به سکون گرفتار شویم و خیال نکنیم انقلاب ما مستثنی است.

وی تصریح کرد: فکر نکنیم ما استثنا هستیم باید آرمان‌ها و انگیزه‌های آرمانی و الهی و مجاهدت‌های آرمانی ما پررنگ‌تر باشد چرا که انقلاب عظیم اسلامی برای استقرار توحید‌، پاکی و عدالت آمده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید مراقب بود تا این پیشگامی محفوظ بماند چرا که امروز چشم دنیا به ایران است، افزود: مگر ما منتظر نیستیم، مگر ۱۴۰۰ سال به عشق حاکمیت مهدی موعود در جهان نسل در نسل انتظار نکشیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جهان نیازمند اندیشه‌های ناب، پاسخ به سئوالات، الگوهای نو و تبیین حقیقت اسلام است اضافه کرد: جلسه‌ای با متفکران آمریکایی که در حوزه ایران می‌نویسند داشتیم، یکی از آنها گفت شما اسلام را حاکم کرده‌اید و در پاسخ به او گفتم ما چنین ادعایی نکرده‌ایم بلکه گفتیم می‌خواهیم دنیا را اسلامی کنیم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه نباید درباره برخی اجحاف‌ها و سوء استفاده‌های بزرگ بی‌تفاوت یا کم تفاوت شویم بیان کرد: مملکت فقط به تهران خلاصه نمی‌شود و همه این ۵۰۰ شهر و شهرستان جزو مملکت اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا نام ایران به نقطه امید تبدیل شده است بیان کرد: نام ایران با عشق، عزت، ایستادگی در برابر مستکبران و عدالت همراه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکای لاتین ۴۰۰ سال زیر سلطه غربی‌ها بود و تاریخ خون‌بار و غم‌باری دارد اظهار کرد: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ما انتخابات ونزوئلا را به رسمیت نشناخته و آمریکای لاتین حیاط خلوت ما است.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه بارها قیام کردند و سرکوب شدند تا نوبت به چاوز مؤمن و انقلابی رسید، گفت: او در تمام سخنرانی‌هایش اسم امام را می‌آورد و راه خود را راه امام می‌دانست.

احمدی‌نژاد ادامه داد: او می‌گفت هرچه جمهوری اسلامی بگوید قبول دارم و وقتی در ماجرای غزه تماسی با او داشتم سفیر صهیونیست‌ها را اخراج کرد.

وی بیان کرد: وقتی چاوز از دنیا رفت تلاش کردند شخصیت او را خراب جلوه دهند ولی پس از سخنانی که من داشتم مسئولان آنجا گفتند نوع حرف‌هایی که شما زدید ذهنیت‌ها را تغییر داد.

رئیس جمهور ادامه داد: وقتی به زیارت امام رضا رفتیم باید چهره این مرد را می‌دیدیم، او سخنرانی می‌کرد و می‌گفت باید امام مهدی بیاید و دنیا را نجات دهد.

وی اضافه کرد: در آمریکای لاتین صدها شبکه تلویزیونی و رادیویی فعال است که به اتفاق توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود ولی چاوز یک تنه ایستادگی کرد و ۱۵ کشور را به خط انقلاب آورد.

احمدی‌نژاد گفت: در تشییع جنازه چاوز همه به من تسلیت می‌گفتند و اعلام می‌کردند چاوز ما را با شما و انقلاب ایران آشنا کرد؛ در صفی که مردم ایستاده بودند فریادهای زنده باد ایران و زنده باد احمدی‌نژاد سردادند و البته احمدی‌نژاد قطره‌‌ای از ملت است.

وی با بیان اینکه امروز موج عشق به عدالت و توحید در حال شعله‌ور شدن است اظهار کرد: در مقابل اومانسیم، لیبرالیسم و سرمایه داری که در حال تبلیغ شدن در دنیا است ما مسئول هستیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: تنها اندیشه‌ای که می‌توانیم با آن به مقابله با اندیشه مادی و لیبرالی دنیا برویم اندیشه مهدویت است؛ غیر از اندیشه مهدوی هیچ اندیشه‌ای نمی‌تواند جهان را نجات دهد، البته باید این اندیشه به شکل درست مطرح شود و باید معرفت مهدوی را در طراز اندیشه امروز بشر تبلیغ و تبیین کرد و این اقدام وظیفه قم است.

انتهای پیام/121/
https://qomnews.ir/vdcaemn6.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما