چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 13610
مدیر پذیرش موسسه امام خمینی خبر داد:

پذیرش 1037 نفر در آزمون ورودی موسسه امام خمینی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از پذیرش هزار و 37 نفر در آزمون ورودی این موسسه در مقطع کارشناسی خبر داد.
پذیرش 1037 نفر در آزمون ورودی موسسه امام خمینی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عباسی  قم اظهار داشت: ثبت نام شرکت در آزمون ورودی موسسه امام خمینی(ره) هرساله از آذر ماه شروع شده و آزمون ورودی نیز اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون ورودی مقطع کارشناسی در ۱۲ رشته علوم انسانی شامل اقتصاد، ادیان، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم قرآنی، علوم سیاسی، روانشناسی، فلسفه، کلام و مدیریت برگزار می‌شود.

مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: متقاضیان از بین طلابی که سطح یک حوزه علمیه را به پایان رسانده‌اند برای تحصیل در یکی از این رشته‌ها پذیرش می‌شوند.

وی عنوان کرد: امسال دو هزار و ۲۲۵ نفر در آزمون ورودی موسسه شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۳۷ نفر پذیرفته شده و به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا کردند.

عباسی ابراز کرد: از میان پذیرفته شدگان در مرحله کتبی ۷۶۳ نفر در دوره حضوری پذیرفته می‌شوند که ویژه برادران است و ۲۷۴ نفر در دوره نیمه حضوری پذیرفته می‌شوند که از این تعداد ۴۶ نفر خواهران و ۲۲۸ نفر از آقایان هستند.

وی با بیان اینکه مقطع کارشناسی ارشد ویژه فارغ التحصیلان موسسه است گفت: این مقطع تنها دارای دوره حضوری است و قرار است از سال آینده دوره نیمه حضوری هم راه‌اندازی شود.

مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: در این مقطع نیز ۱۷۷ نفر در رشته‌های حقوق، فلسفه علم، روانشناسی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، اقتصاد، دین شناسی، تاریخ و مدیریت شرکت کردند که ۱۳۷ نفر در مرحله کتبی پذیرفته شده و به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا کردند.

وی یادآور شد: فلسفه علم در مقطع کارشناسی ارشد امسال برای نخستین بار راه‌‌اندازی شده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcawin6.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما