يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 14169
روز دوشنبه انجام می‌شود:

معارفه سرمربی جدید صبا با حضور استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور استاندار قم برگزار می‌شود.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های فصل آتی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محمد مایلی کهن است که بعد از هدایت تیم‌های ملی امید و بزرگسالان و تیم‌های باشگاهی پیکان، فولاد خوزستان، سایپا البرز و گهر شهرداری دورود امسال در تیم فوتبال صبای قم مربیگری خواهد کرد.
 
تیم فوتبال صبای قم پنجمین تیم لیگ برتری به شمار می‌رود که محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی روی نیمکت آن خواهد نشست و در کنار وی دوست و همدم همیشگی وی یعنی نادر فریاد شیران نیز حضور دارد، ضمن اینکه ناصر بختیاری‌زاده از مربیان بومی فوتبال استان قم دیگر همکار وی خواهد بود.
 
با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سرانجام صبایی‌ها دست به کار شدند تا تمرینات خود را رسماً برای این فصل آغاز کرده و برای مصاف با حریفان لیگ برتری آماده شوند.
 
شروع کار جدی صبایی‌ها برای لیگ سیزدهم، با برگزاری مراسم معارفه محمد مایلی کهن و همکاران وی در کادر فنی در حضور رسانه‌ها و بازیکنان جدید تیم فوتبال صبای قم انجام می‌شود و سپس صبا استارت جدی خود را برای لیگ سیزدهم خواهد زد.
 
معارفه کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در مراسمی با حضور کرم رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا، سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره، عباس جهان بینی دبیر هیئت مدیره، محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل، حجت‌الاسلام انصاری، زارعی کوشا و محمد دلبری دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا از ساعت 14 و 15 دقیقه روز دوشنبه 20 خرداد‌ماه در هتل المپیک قم انجام می‌شود.
 
بعد از این مراسم که قطعاً در حضور رسانه‌های مختلف استان قم اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیما برگزار می‌شود تا مایلی کهن نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای خود را در کسوت سرمربی تیم فوتبال صبای قم انجام دهد، صبایی‌ها یک جلسه تمرینی نیز در قم برگزار می‌کنند.
 
صبای قم هنوز به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نشده است و به همین خاطر بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و تمرینات این تیم با حضور بازیکنانی که از فصل گذشته با این تیم قرارداد دارند، از فردا 20 خردادماه رسماً آغاز می‌شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcao6n6.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما