پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 14248
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

توسعه ورزش همگانی را همزمان با جهش در ورزش قهرمانی پیگیری می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی همزمان با تلاش برای جهش و پیشرفت در ورزش قهرمانی خبر داد.
اداره کل ورزش و جوانان استان قم
اداره کل ورزش و جوانان استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی امروز کرد: از آغاز سال چند برنامه مهم ورزش همگانی در سطح استان قم به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده‌ایم و قطعا با توجه به شور و شوغی که مردم از خود نشان می‌دهند برنامه‌های متنوعی دیگری نیز پیش بینی خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه شهروندان قمی اهمیت ورزش همگانی را به خوبی درک کرده‌اند و استقبال آنها از برنامه‌های ورزش همگانی افزایش یافته است اضافه کرد: در گذشته‌ها برای اجرای یک برنامه‌ همگانی در ورزش باید تبلیغات گسترده و اقدامات بسیار زیادی انجام می‌دادیم تا مردم با سمت و سوی ورزش سوق دهیم اما امروز این مردم هستند که از ما برنامه و حرکت جدید مطالبه می‌کنند.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این مهم بیانگر این است که مردم فهیم جامعه به ویژه در استان قم، اهمیت پرداختن به ورزش و روی آوردن به این عرصه سالم و پاک را به خوبی درک کرده‌اند و امروز دیگر برای برگزاری برنامه‌‌های مختلف در بخش همگانی ورزش با اشتیاق آنها به دنبال راهکارهای جدید توسعه ورزش همگانی هستیم.
 
وی افزود: ورزش همگانی در استان قم با حمایت‌های همه جانبه مسئولان استان قم و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی امر ورزش، رشد و توسعه چشمگیری داشته است و سبب دلگرمی تمام دست‌اندرکاران امر ورزش برای اجرای برنامه‌های جدید در حوزه ورزش همگانی شده است.
 
غیاثی در ادامه با توجه بسیار زیاد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی به ورزش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این نگاه هر روز نسبت به ورزش همگانی تقویت می‌شود و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که به ورزش همگانی سفارش زیادی فرموده‌اند، گام‌های بلندی برداشته شده و هیئت همگانی قم مجری سیاست‌های این اداره کل در توسعه ورزش همگانی است.
 
وی تاکید کرد: در ورزش قهرمانی قم یکی از استان‌های موفق کشور است و در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی حضور جدی و موفقی را از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی قم شاهد هستیم، اما توفیق مهم ما این است که در ورزش‌های همگانی بین مردم نهادینه شده و مردم در فضاهای ورزشی حضور همه جانبه دارند و نیاز روحی و جسمی خود را با ورزش تامین می‌کنند.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال جاری نیز سعی در برگزاری ورزش‌های همگانی داریم که به پاس حضور پرشور مردم برنامه‌های خوبی نیز همچون دوره‌های گذشته برای این مهم در نظر گرفته‌ایم.‌

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcivraz.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما