پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 14260
سرپرست هیئت والیبال استان قم:

پنج تیم برای قهرمانی در والیبال نوجوانان قم رقابت خود را آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت والیبال استان قم از آغاز مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان قم با رقابت پنج تیم مدعی خبر داد.
تیم والیبال نوجوانان قم
تیم والیبال نوجوانان قم
 به گزارش قم نیوز، علی فرهمندموحد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با برگزاری دو دیدار از امروز مسابقات والیبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم آغاز می شود و این تیم هایی که در این دوره شرکت کرده اند به شکل دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
وی ادامه داد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان والیبال باشگاه‌های استان قم علاوه بر اینکه انتخابی تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور به شمار می رود، با هدف توسعه والیبال قم و در قالب برنامه های استعدادیابی هیئت والیبال در قم اجرا می شود.
 
فرهمندموحد ابراز داشت: طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی جذاب و مفرح در قم برنامه ریزی کرده‌ایم که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری مسابقات لیگ و قهرمانی استان و همچنین انتخابی در رده های سنی مختلف است که در حال حاضر برنامه ما برگزاری این رقابت ها در رده سنی نوجوانان در قالب طرح استعدادیابی والیبال است.
 
سرپرست هیئت والیبال استان قم بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم هیئت والیبال توجه به رده‌های سنی پایه و ادامه کار سازندگی والیبال قم است که بر همین اساس در نظر داریم از این به بعد ترکیب تیم هایی که به رقابت های قهرمانی کشور می روند را با مسابقات انتخابی بین چهره‌های آینده دار والیبال قم شناسایی کنیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: در این دوره از مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان قم، پنج تیم متشکل از والیبالیست‌های رده‌های سنی پایه حضور داشتند که امیدواریم با شناخت نفرات مستعد آن، همچون سه چهار سال اخیر که با توجه به رده‌های پایه شاهد تحولی مثبت در والیبال قم بودیم، این تحول و حرکت در مسیر رشد تداوم داشته باشد.
 
سرپرست هیئت والیبال استان قم در ادامه به زمان و مکان آغاز پیکارهای والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و بیان داشت: این بازی‌ها در سالن شهید طاهریان قم آغاز شده است و پنج تیم نوین، سفیر (الف)، سفیر (ب)، جوانان قم و فدک با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
وی تصریح کرد: فصل تابستان با توجه به پایان سال تحصیلی نوجوانان و جوانان دانش آموز در راه است و با توجه به فرارسیدن اوقات فراغت از عموم علاقمندان به والیبال و همچنین خانواده‌ها و شهروندان قمی برای حضور فرزندان خود در برنامه‌ها و طرح‌های استعدادیابی و آموزش هیئت والیبال استان قم دعوت می کنیم.
 
فرهمندموحد عنوان داشت: والیبال ورزش بسیار جذابی محسوب می شود که پرداختن به آن حتی اگر با هدف حضور در ورزش قهرمانی نباشد، برای سرگرمی، پر کردن اوقات فراغت و افزایش میزان سلامتی و شادابی نوجوانان و جوانان سودمند است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccxiqs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما