پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 14931
والیبال قهرمانی کشور:

والیبالیست‌های جوان قم مغلوب تهران شدند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های نوجوان قم نخستین بازی خود در والیبال قهرمانی نوجوانان کشور را با شکستی دور از انتظار به پایان رساندند.
والیبالیست‌های جوان قم مغلوب تهران شدند
 به گزارش قم نیوز، بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان از امروز شد و طی آن گروه سوم تیم والیبال نوجوانان قم در نخستین بازی خود از کسب امتیاز مقابل توابع تهران توفیقی نداشت.
 
بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال نوجوانان قم و توابع تهران در روز نخست از بازی‌های قهرمانی نوجوانان والیبال کشور در گروه سوم مقدماتی در دیداری حساس در راه صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال نوجوانان توابع تهران بود تا نماینده والیبال قم نخستین شکست را در کارنامه خود ببیند.
 
در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن نتایج نزدیک دو تیم در گیم‌های مختلف بود اما در نهایت نوجوانان توابع تهران بودند که موفق شدند تیم اعزامی هیئت والیبال قم را با حساب سه بر صفر شکست دهد.
 
این دیدار نخستین مسابقه تیم والیبال نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان والیبال قهرمانی کشور بود که طی آن والیبالیست‌های آینده دار قمی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم متوالی حتی شانس کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را از دست دادند.
 
در این مسابقه این تیم نوجوانان توابع تهران بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد حریف مدعی خود تیم والیبال نوجوانان قم را شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.
 
با این حال گیم دوم این دیدار تا آستانه برد تیم جوانان قم پیش رفت اما با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند در نهایت این تیم والیبال نوجوانان توابع تهران بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار نیز پیروز میدان شود.
 
در گیم سوم باز هم این تیم والیبال نوجوانان توابع تهران بود که نسبت به قم بازی بسیار بهتری ارائه کرد و از برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم بهتر بهره برد تا تیم جوانان قم این گیم را نیز به تیم جوانان تهران واگذار کرده و در مجموع تهرانی‌ها این بازی را به سود خود خاتمه دهند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchzwnz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما