پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 14679
با قبول 3 شکست متوالی:

قم از صعود به مرحله نهایی والیبال امیدهای کشور بازماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال امید بانوان قم با ناکامی در بازی‌های گروهی از صعود به مرحله نهایی پیکارهای والیبال قهرمانی امید بانوان کشور بازماند.
قم از صعود به مرحله نهایی والیبال امیدهای کشور بازماند
 به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، مسابقات مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی رده سنی امید بانوان کشور به میزبانی شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و شامگاه چهارشنبه با معرفی تیم‌های برتر گروه‌های مختلف خاتمه یافت.
 
در حالی که تیم والیبال بانوان امید استان قم نیز در این مرحله از رقابت‌ها حضور داشت، والیبالیست‌های آینده دار قمی بعد از شکست در دو بازی متوالی و از دست دادن امید خود برای راهیابی به مرحله نهایی این رقابت‌ها، در آخرین بازی خود با تیم امید بانوان مرکزی دیدار کرده و با قبول شکستی دیگر در این مسابقه، در نهایت این مرحله از مسابقات را نیز با کسب نتایجی بسیار ضعیف پشت سر گذاشتند تا نتوانند به مرحله نهایی پیکارهای والیبال قهرمانی امید کشور بروند.
 
نتایج دور از انتظار بانوان والیبالیست‌ قم در گروه پنجم مقدماتی
 
تیم رده سنی امید بانوان هیئت والیبال استان قم در این فصل و این مرحله از رقابت‌های قهرمانی رده سنی امید بانوان والیبال کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه پنجم مقدماتی بودند که برای صعود به دور بعد با تیم‌های مدعی تهران، البرز و مرکزی رقابت کرد.
 
نماینده هیئت والیبال استان قم در این مرحله از رقابت‌های قهرمانی کشور در حالی با سه حریف دیگر رقابت کرد که دو تیم بر‌تر این مسابقات به پیکارهای مرحله نهایی صعود می‌کردند که در نهایت عنوان چهارم این گروه به تیم هیئت قم رسید تا این تیم نتواند راهی مرحله نهایی شود و خیلی زود از جمع مدعیان قهرمانی کشور در رده سنی امید کنار برود.
 
حذف ناباورانه بانوان والیبالیست قم از مسابقات امیدهای کشور
 
والیبالیست‌های امید قم در روز نخست مسابقات این فصل والیبال قهرمانی امید بانوان کشور در شهر اراک با تیم‌ مطرح تهران به رقابت پرداختند که در پایان این دیدار سخت و نفس‌گیر نتیجه را در سه گیم متوالی واگذار کردند تا شروع خوبی نداشته باشند.
 
تیم امید هیئت قم در حالی به عنوان تیم‌ آخر گروه پنجم مقدماتی والیبال قهرمانی امیدهای کشور از راهیابی به مرحله نهایی بازماند که در دومین دیدار خود در جدال با تیم والیبال بانوان البرز نیز همین نتیجه را تکرار کرد و در سه گیم متوالی شکست خورد.
 
بانوان رده سنی امید والیبال قم در روز پایانی رقابت‌های مرحله نخست والیبال قهرمانی امید کشور که به میزبانی هیئت والیبال استان مرکزی برگزار شد، با تیم میزبان رقابت کردند و با وجود اینکه توانستند یک گیم از حریف بگیرند اما در نهایت این بازی با برتری سه بر یک تیم مرکزی پایان یافت.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgy39q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما