چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 14456
دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم:

والیبالیست‌های قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت والیبالیست‌های معلول قمی به تیم ملی کشورمان خبر داد.
والیبالیست‌های قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، محمود شریفی اظهار داشت: بعد از چند مرحله تمرین و برگزاری برنامه های متنوع آماده سازی، مرحله جدید تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از تیر ماه به میزبانی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان در شهر گنبد برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: آغاز تمرینات تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی گنبد در حالی صورت می گیرد که هدف از برگزاری این تمرینات تیم ملی والیبال نشسته جوانان، افزایش آمادگی این تیم برای حضور مقتدرانه در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی است.
 
دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم یاد آور شد: به همین منظور کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از 13 ملی پوش والیبالیست برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است که دو نفر آنها چهره های جوان و خوش آتیه والیبال معلولین قم هستند.
 
وی افزود: از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشورمان بازیکنانی از استان های اصفهان، گیلان، گلستان، مرکزی، قم، تهران، یزد، فارس و خراسان رضوی به تیم ملی والیبال نشسته جوانان جانباز و معلول دعوت شده اند.
 
شریفی افزود: بر همین اساس محمدرضا سبحانی‌نیا و محمد جواد کریمی‌زاده از اصفهان، آرش سیف زاده از گیلان، آرش قره قلپاقی و وحید بایلری از گلستان، امیر زارعی و مصطفی زارعی از مرکزی، مرتضی جعفری و حسین گلستانی از قم، محسن ابویی از یزد، علیرضا بختیاری از تهران، علی رضایی از فارس و مهدی بابادی از خراسان رضوی ملی پوشان دعوت شده به این مرحله از اردو به شمار می‌روند.
 
دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم به کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته جوانان نیز اشاره کرد و بیان داشت: اعضای تیم ملی جوانان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی حسن بخشعلی پور، حسن محمدی و مهرداد شوشتری انجام می دهند و سرپرستی اردو بر عهده فرشید عاشوری قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان تا زمان اعزام به رقابت های والیبال نشسته پارآسیایی مالزی که آبان ماه برگزار می شود، سه مرحله دیگر اردو آمادگی خواهد داشت و اعضای کادر فنی امیدوارند بتوانند از عنوان قهرمانی جوانان جهان که هم اکنون در کشورمان است به خوبی در این دوره از رقابت های پاراآسیایی دفاع کنند.
 
شریفی با اشاره به مرحله جدید برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشورمان، یاد آور شد: چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی جوانان از فردا پنجشنبه سی ام خرداد آغاز می‌شود و تا ششم تیر به میزبانی شهرستان گنبد تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما