يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 14569
در رده سنی نوجوانان:

تیم سفیر قهرمان والیبال باشگاه‌های قم شد

قم نيوز : قم نیوز: جدال تیم های مدعی قهرمانی در مرحله اول لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه های استان قم با برتری تیم والیبال سفیر پایان یافت.
تیم سفیر قهرمان والیبال باشگاه‌های قم شد
 به گزارش قم نیوز، در حالی که پنج تیم در مسابقات امسال رده سنی نوجوانان لیگ والیبال باشگاه های استان قم حضور دارند، در هفته چهارم و پایانی از مرحله اول این دوره دومسابقه برگزار شد و طی آن تیم های مدعی قهرمانی از سد حریفان عبور کردند.
 
در هفته پایانی نتایج جالب توجهی رقم خورد و در مجموع شرایط به شکل پیش رفت که تیم والیبال نوجوانان سفیر (ب) بتواند با عملکردی بهتر نسبت به سایر رقبا در جایگاه نخست ایستاده و بدین ترتیب فاتح مرحله اول لیگ نوجوانان والیبال باشگاه های استان قم شود.
 
جدال نزدیک و نفس گیر سفیران (الف) و (ب) برای قهرمانی
 
بدین ترتیب در پایان بازی های مرحله اول لیگ رده سنی نوجوانان والیبال باشگاه های استان قم، در جدول رده بندی تیم والیبال سفیر(ب) با بهترین عملکرد و بیشترین امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم سفیر(الف) با اختلافی اندک در مکان دوم ایستاد و تیم والیبال نوجوانان نوین قم رده سوم را در اختیار گرفت.
 
مرحله اول مسابقات سال جاری لیگ رده سنی نوجوانان والیبال باشگاه های استان قم در حالی به پایان رسید که با توجه به تاثیر مثبت برگزاری لیگ در توسعه این رشته در قم، از سه سال قبل که ایده برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی به ذهن دست‌اندرکاران پر تلاش هیئت والیبال استان قم رسید، به خوبی از لیگ استانی برای رشد و توسعه ورزش والیبال قم بهره‌برداری شده و مسابقات لیگ والیبال در رده های سنی مختلف تا کنون در قم برگزار شده و از نتایج آن می توان به شناسایی استعدادهایی مانند رضا رزاقی اشاره کرد که هم اکنون پاسور اصلی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در راه اعزام به رقابت های والیبال جوانان جهان در کشور ترکیه محسوب می شود.
 
حضور سفیر قم در لیگ دسته اول و جدال والیبالیست های قمی برای قهرمانی کشور
 
این در حالی است که از همان دوره نخست استقبال بسیار خوبی از سوی تیم‌های باشگاهی والیبال قم برای حضور در این رقابت‌ها صورت گرفت و از دل این رقابت ها امسال والیبال قم سومین حضور متوالی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور را تجربه خواهد کرد.
 
مهمترین دستاورد برگزاری رقابت های لیگ والیبال در استان قم، شناخت استعدادهایی است که در مدارس این رشته ورزشی مورد آموزش قرار گرفتند تا ترکیب تیم های رده های سنی پایه قم در مسابقات سال جاری قهرمانی والیبال کشور را تشکیل بدهند، زیرا تیم قم سال گذشته در مسابقات جوانان کشور قهرمان شده و امسال برای دفاع از قهرمانی خود با والیبالیست های بومی به مصاف حریفان خواهد رفت.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceon8z.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما