يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 14557
در رده سنی امید:

12 بانوی والیبالیست قم برای قهرمانی کشور معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم رده سنی امید والیبال بانوان قم برای حضور در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور مشخص شد.
تیم والیبال بانوان
تیم والیبال بانوان
 به گزارش قم نیوز، اعزام تیم والیبال بانوان قم به پیکارهای والیبال امیدهای کشور در نخستین روز تابستان انجام شد و دختران والیبالیست قم در تلاش برای کسب عنوانی ارزشمند در مسابقات سال جاری از امروز به مصاف حریفان می‌روند.
 
تیم والیبال بانوان قم در حالی به رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای کشور اعزام شد و از امروز مقابل حریفان خود به میدان می‌رود که ترکیب این تیم را 12 بانوی والیبالیست قمی تشکیل می‌دهند و مربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان یعنی سعیده سادات خلیلی نیز هدایت آنها را بر عهده دارد.
 
این در شرایطی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون والیبال کشورمان، این رقابت‌ها در نقاط مختلف کشور در هشت منطقه برگزار می‌شود و طی آن بانوان والیبالیست قمی رده سنی امید در گروه پنجم به میزبانی اراک با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
 
در این گروه علاوه بر تیم والیبال بانوان قم که به مربیگری سعیده‌ سادات خلیلی و با ترکیبی از بانوان مستعد والیبال قم راهی اراک شده است، تیم‌های مرکزی، تهران و البرز نیز حضور دارند و از جمع آنها دو تیم راهی مرحله بعد خواهد شد.
 
با تشخیص کادر فنی تیم والیبال بانوان رده سنی امید قم که در راس آنها سعیده سادات خلیلی حضور دارد و مریم خزایی به عنوان مربی و معصومه دارابی به عنوان سرپرست فعالیت می‌کنند 12 بازیکن در ترکیب تیم رده سنی امید قم برابر حریفان به میدان می‌روند.
 
بدین ترتیب فاطمه لک،‌هانیه محمدی، زینب موسوی، الهام رحیمی، زهرا صالحی، زینب دهپرور، مریم عابدین‌زاده، مهسا عمرانی، فاطمه مقدم، زهرا زیادی، آتنا نیایش و زهرا نیازی نفرات تیم اعزامی رده سنی امید قم به شمار می‌روند.
 
دختران والیبالیست رده سنی امید قم در حالی از امروز برای موفقیت در پیکارهای رده سنی امید کشور با حریفان مسابقه می‌دهند که آخرین موفقیت والیبال قم در رده‌های سنی پایه در بخش بانوان به موفقیت تیم نوجوانان قم در کسب عنوان چهارم کشور در سال 1389 باز می‌گردد.
 
در بخش پسران نیز در سال 1391 تیم جوانان قم با نام تیم جوانان سفیر با کسب نتایجی خیره کننده و با عبور از سد تمام تیم‌های مطرح شرکت کننده از استان‌های والیبال خیز کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbzsb8.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما