چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 14230
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

برگزاری المپیاد محلات در فصل تابستان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: المپیاد محلات در اواخر شهریور ماه و پس از پایان دوره‌های تابستانی برگزار می‌‌شود.
برگزاری المپیاد محلات در فصل تابستان
 به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی با اشاره به برگزاری المپیاد محلات اظهار داشت: المپیاد محلات در اواخر شهریور ماه و پس از پایان دوره‌های تابستانی برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: ورزشکارانی که در پایگاه‌های بسیج، کانون‌ها، هیئت‌های ورزشی، آموزش و پرورش و باشگاه‌های ورزشی در رشته‌هایی مانند فوتبال، فوتسال و شنا فعال هستند، در قالب المپیاد محلات، مسابقاتی را به صورت سازمان دهی شده برگزار می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اهداف برگزاری طرح اوقات را دو هدف عمده دانست و افزود: استعداد یابی و استمرار و گسترش یابی ورزش محلات دو هدف عمده این طرح هستند و ورزش محلات بستری برای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی است.
 
جهان بینی دو زمین چمن مصنوعی را از طرح‌های ورزشی افتتاح شده در روزهای اخیر دانست و افزود: این زمین‌های چمن در مناطق دو و سه قم قرار دارند که از ابتدای تیرماه در اختیار مدارس فوتبال قرار می‌گیرند.
 
وی اضافه کرد: دو سالن ورزشی در حال احداث وجود دارد که در اواسط تیرماه افتتاح شود که این سالن‌ها در شهر پردیسان و منطقه شهر قائم قرار دارند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به طرح‌های ورزشی در دست احداث اظهار داشت: یک استخر ویژه بانوان در منطقه دو در حال احداث است که تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود. پروژه‌های ورزشی دیگری نیز در حال احداث است که با تامین اعتبارات بخشی از آنها تا پایان سال افتتاح می‌شود.
 
وی اضافه کرد: بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی از جمله اداره آموزش و پرورش پروژه‌های ورزشی را در دست احداث دارند که بخشی از آن‌ها تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود.
 
جهان بینی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ورزشی در طرح اوقات فراغت گفت: در طرح اوقات فراغت کلاس‌های ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف ورزشی آموزش می‌بینند.
 
وی اضافه کرد: امکانات تفریحی و ورزشی شهر قم باید بیشتر شود تا به نیازهای جوانان پاسخ داده شود و خانواده‌ها در نزدیک‌ترین نقطه به محل سکونتشان امکان دسترسی به امکانات ورزشی و تفریحی را داشته باشند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjy8ev.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما